یک گاراژ پر از زنان جوان کشته شده | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
معرفی کتاب؛

یک گاراژ پر از زنان جوان کشته شده

رمان «دریاچه متروک» نوشته ریچل کین با ترجمه حسین مسعودی آشتیانی به همت انتشارات کتاب کوچه به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، رمان «دریاچه متروک» نوشته ریچل کین با ترجمه حسین مسعودی آشتیانی به همت انتشارات کتاب کوچه منتشر شد.

در توضیح این کتاب و نویسنده می‌خوانیم: «همه‌ آثار ریچل کین، نویسنده‌ امریکایی که سال ۱۹۶۲ در تگزاس غربی به دنیا آمده، در دسته رمان‌های ژانر فانتزی، وحشت و جنایی به شمار می‌رود. رمان‌های سریالی او مخاطبان زیادی دارد که عنوان برخی از آن‌ها عبارت است از «خون‌آشامان مورگان ویل»، «کتابخانه بزرگ و هوابان»  و «هوابان» اما «دریاچه متروک» بود که کین را به جهان معرفی و او را به عنوان یک جنایی‌نویس حرفه‌ای تثبیت کرد.

«دریاچه متروک» که عنوان اصلی آن Stillhouse Lake است، رمانی پرکشش و سرشار از تعلیق برای دوستداران رمان‌های دنباله‌دار جنایی و معمایی است. از این رمان که در امریکا و اروپا با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده، سریال‌سازها اقتباس‌های فراوانی کردند و کتابخوان‌ها نیز بعد از رسیدن هرجلد آن مشتاقانه منتظر جلد بعدی مانده‌اند.

ریچل کین رمانی نوشته پر از هراس و تعقیب و گریز آن هم برای یک زن همراه دو فرزند خود. زنی که خیلی تصادفی متوجه می‌شود همسرش یک قاتل زنجیره‌ای‌ست که زنان جوان زیادی را به شکل فجیعی به قتل رسانده و در گاراژ خانه مدفون کرده است. بعد از برملا شدن این راز، زن از سوی افراد بسیار تهدید می‌شود و همین هراس و تهدید‌های بی‌وقفه او را مجبور به فرار می‌کند.»

این رمان در سال ۲۰۱۷ توانست به فهرست نهایی داوران جایزه بین‌المللی نویسندگان رمان‌های هیجان‌انگیز راه پیدا کند.

در زیر چند جمله کوتاه درباه این کتاب آمده است که می‌خوانیم:

ویکلی پابلیشر: در این تریلر پرهیجان، کین داستانی قدرتمند از عشقی مادرانه و ماجرای خودشکوفایی زنی تنها را تعریف می کند.

کریمینال المنت: تریلری که خونتان را منجمد می کند… رمانی بسیار خواندنی در گرمای تابستان!

فِرِش فیکشن: تا پایان این رمان، تمام ناخن های خود را می جوید.

جینا رویال شخصیت اول این رمان تعریفی از یک قهرمان طبقه متوسط است. یک زن خانه‌دار اهل غرب میانه با ازدواجی رضایت‌بخش و دو فرزند حاصل از این ازدواج؛ اما وقتی یک تصادف رانندگی، زندگی مخفی شوهرش را به‌عنوان یک قاتل سریالی فاش می‌کند، او باید خود را به عنوان یک مادر بازسازی کند.

در بخشی از کتاب «دریاچه متروک» اینگونه نوشته است: «فکرش را می‌کردم. در خیالم، همیشه می‌دیدم پسرم روی لبه بام آویزان می‌شود و بعد هم، به پایین می‌افتد…. ولی برای این اشتیاق هم باید کاری کرد. او نیاز دارد تا کنار مردی عاقل باشد، مردی که بتواند با او حرف‌های مردانه بزند. ولی آیا کسی هست که قادر باشد درد، ترس، و وحشتی راکه از پدرش به به یادگار دارد، از روحش پاک کند؟ آیا کاری هوشمندانه انجام می‌دهم؟ شاید هم نه. اما آنچه در سر دارم، درست است.»

تریلر «دریاچه متروک» ۳۹۸ صفحه و ۴۶ هزار تومان قیمت دارد و در نوبت چاپ اول روانه بازار کتاب شده است.

انتای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است