آثار راه‌یافته به بخش عکس و پوستر فصل‌واره فرهنگی و هنری «ایثار» معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵

آثار راه‌یافته به بخش عکس و پوستر فصل‌واره فرهنگی و هنری «ایثار» معرفی شدند

آثار راه‌یافته به نمایشگاه عکس و پوستر نخستین فصل‌واره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» معرفی شدند.

به گزارش صبا، داوران بخش عکس نخستین فصل‌واره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» که متشکل از آمنه ملکی، حمید ساروخانی و مهدی اسدی تبار بود، از میان ۱۵۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه تعداد ۲۲ اثر را برای حضور در بخش نمایشگاه عکس فصل‌واره فرهنگی و هنری «ایثار» انتخاب کردند.

بر اساس این انتخاب احمد تاجی با پنج اثر، سعید قاسمی با هشت اثر، محمد آهنگر با هفت اثر و محمدحسین صفری با دو اثر به بخش نمایشگاه عکس فصل‌واره راه پیدا کردند.

همچنین طبق انتخاب هیأت داوران بخش پوستر نخستین فصل‌واره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» متشکل از آمنه ملکی، حمید ساروخانی و مهدی اسدی تبار بود؛ از میان ۶۷ اثر ارسال شده به دبیرخانه تعداد ۲۹ اثر به بخش نمایشگاه پوستر این فصل‌واره راه پیدا کردند.

آثار انتخاب شده به شرح ذیل هستند:

پریا امیری یک اثر، پریسا رشیدی یک اثر، حمید قالیجاری یک اثر، زهرا کرمی دو اثر، سارا جهانشاد دو اثر، سپیده قهرمانی دو اثر، سحر شهبازی یک اثر، سمانه اندرزگو یک اثر، علی افضلی یک اثر، فاطمه حسینی دو اثر، فتانه خزائی چهار اثر، فرشاد عیسی‌پور یک اثر، کلثوم محمدی یک اثر، مرجان افشار دو اثر، مژده محمدی یک اثر، میثم ادهمی یک اثر، فائزه باقری یک اثر، کسری کرمی یک اثر، بشیر نیک‌پی یک اثر، فاطمه رستمی یک اثر و محمد جواد ناصری یک اثر.

اولین فصل‌واره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» به همت اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران به دبیری عبدالله مرتضوی از تاریخ ۱ مهر آغاز شده و اختتامیه آن روز ۲۳ آذر برگزار می‌شود.

این فصل‌واره برای اولین بار در طول یک فصل به اجرای برنامه‌های متنوع از جمله سرود، تئاتر خیابانی، نمایشگاه پوستر و عکس، مسابقه نمایشنامه‌نویسی صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است