«پلاک ۱۳» سعی دارد به طور شایسته مردم را بخنداند/ یک سریال و ۲ سینمایی آماده پخش دارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
امیرحسین صدیق در گفتگو با صبا:

«پلاک ۱۳» سعی دارد به طور شایسته مردم را بخنداند/ یک سریال و ۲ سینمایی آماده پخش دارم

امیرحسین صدیق معتقد است که سریال «پلاک 13» مورد توجه مخاطبا قرار گرفته است و از آثار آماده پخش خود گفت.
امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «پلاک ۱۳» به کارگردانی آرش معیریان هستم که از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

وی افزود: به واسطه اینکه مشغول بازی در این سریال هستم به صورت مستقیم با مردم ارتباط چندانی ندارم تا بتوانم مستقیم از نظرات آن‌ها مطلع شوم اما از آماری که روابط عمومی سیما و عوامل سریال در اختیارمان گذاشتند، متوجه شدم که این مجموعه توانسته است توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

این بازیگر تاکید کرد: به عقیده من دلیل استقبال تماشاگران از این سریال در چند عامل نهفته است؛ ابتدا اینکه گروهی که برای ساخت انتخاب شده‌اند به کار خود تسلط کامل دارند. همچنین فیلمنامه از غنای کافی برخوردار است و کستینگ بازیگران نیز به خوبی با هم همخوانی دارد.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» در پاسخ به اینکه آیا به طور همزمان در کار دیگری مشغول است، گفت: این سریال تمام وقت من را به خود اختصاص داده است و امکان اینکه بتوانم در اثری دیگر حضور داشته باشم، ندارم اما کار آماده پخش دارم. ابتدا یک سریال که قرار است اواخر امسال از شبکه یک سیما پخش شود و همچنین دو فیلم سینمایی که به زودی اکران خواهد شد.

صدیق با بیان اینکه سریال‌های طنز می‌توانند لحظات خوشی را برای مردم فراهم کنند، بیان کرد: هم اکنون وضعیت اقتصادی مردم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است برای همین فکر می‌کنم سریال‌های ۹۰ شبی اگر بتوانند با کیفیت خوبی تولید شوند، لحظات شادی را برای مردم به وجود می‌آورند تا ذهنشان کمی از این مشکلات موجود فارغ شود.

بازیگر سریال «زی زی گولو» در پایان خاطرنشان کرد: کار طنز کردن، بسیار سخت است چون مرز بین طنز و لودگی بسیار باریک است. فیلم یا سریالی که به شکلی شایسته به طنز بپردازد اثری فاخر محسوب می‌شود اما اگر بخواهیم به هر قیمتی تماشاگر را بخندانیم از طنز فاخر دور شده‌ایم. سریال «پلاک ۱۳» اثری است که تلاش دارد به طرز شایسته‌ای به خواسته‌اش یعنی خنداندن مردم برسد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است