طنازان ایران «زیر چتر لبخند» جمع می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱

طنازان ایران «زیر چتر لبخند» جمع می‌شوند

رادیو صبا با هدف رشد و اعتلای طنز جشنواره طنز و رادیو را تحت عنوان «زیر چتر لبخند» برگزار می کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، جشنواره «زیر چتر لبخند» با تغییر سیاست از ۲۵ آذرماه آغاز می شود.

حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا درباره این جشنواره و تغییر سیاست آن گفت: اولین ایده «زیر چتر لبخند» در سال ۹۳ با محوریت برنامه های طنز شبکه ها برگزار شد و بهانه ای بود برای دورهمی و قدردانی از برنامه‌سازان طنز شبکه های رادیویی اما این دوره با تغییر رویکرد، تبدیل به یک جشنواره رقابتی شده است. در اولین دوره با این شیوه برگزاری تعداد محدودی از برنامه های طنز هر شبکه و صدای مراکز استان فرصت شرکت در جشنواره را دارند اما مهم‌ترین تغییر در جشنواره اضافه شدن بخش مردمی است. در این بخش تمامی علاقه‌مندان به تولید آثار صوتی طنز و حتی نگارش برای رادیو فرصت شرکت در رقابت را دارند.

او در پاسخ به اینکه این رویکرد ارتباطی به شعار جدید سازمان دارد، خاطرنشان کرد: البته که این رویکرد تامین کننده شعار هویت محوری و عدالت گستری است بدون شک آثار بررسی جاری نگاه جدیدی به موضوعات و مباحث است.

وی افزود: از سوی دیگر فرصت تعامل با مخاطب و اطلاع از نظر او برای تولید آثار طنز صوتی کمک می کند برنامه ریزی تولیدات درآینده تغییر کند، همچنین بستری برای استعدادیابی و کشف طنزپردازان جدید برای تولید برنامه های طنز در رادیو فراهم می شود.

مدیر رادیو صبا با اشاره به زمان‌بندی اجرا خاطرنشان کرد: به دلایل مختلف زمان را ازدست داده ایم اما قرار است که جشنواره در همین سال برگزار شود به همین دلیل تا ۲۵ دی ماه دریافت آثار ادامه خواهد داشت و به‌طور فشرده داوری انجام خواهد شد تا ۹ اسفند ماه در شب مبعث رسول اسلام (ص) از برگزیدگان تجلیل و از برندگان بخش‌های مختلف معرفی شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است