احسان علیخانی سلیقه مردم را می‌شناسد/ مشغول بازی در «جیران» و «ساخت ایران ۳» هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
رضا نیکخواه در گفتگو با صبا: 

احسان علیخانی سلیقه مردم را می‌شناسد/ مشغول بازی در «جیران» و «ساخت ایران ۳» هستم

رضا نیکخواه گفت که مشغول بازی در 2 سریال «جیران» و «ساخت ایران 3» است.

رضا نیکخواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین خبررسانی کرد: هم اکنون مشغول بازی در دو سریال «جیران» و «ساخت ایران ۳» هستم و مطمئنم که این دو کار جز آثار خوب شبکه نمایش خانگی خواهند بود چون به عقیده من در بحث ساختار و معنا از کیفیت بالایی بهره برده اند.

وی افزود: برای بازی در سریال دیگر با عنوان «قیف» ساخته محسن امیریوسفی قرارداد امضا کرده‌ام که البته هنوز فیلمبرداری این کار آغاز نشده است. این اثر نیز در ژانر طنز بوده و قرار است بعد از بازی در دو سریال «جیران» و «ساخت ایران ۳» جلوی دوربین این مجموعه بروم.

بازیگر سریال «قهوه تلخ» درباره مجموعه نمایشی «جوکر» که در آن حضور دارد و این روزها از پلتفرم فیلیمو پخش می شود، توضیح داد: خوشبختانه این اثر با استقبال بسیار خوب مردم روبه‌رو شده است. در اینجا جا دارد از احسان علیخانی برای ساخت چنین مسابقه‌ای تشکر داشته باشم. وی به خوبی به کارش مسلط و آشناست و همیشه تولیداتش با استقبال مخاطبان مواجه می‌شود زیرا تجربه نشان داده است که احسان علیخانی به خوبی سلیقه مخاطب را می‌شناسد. همچنین از حامد میرفتاحی دیگر کارگردان این مجموعه، نویسندگان و تهیه‌کنندگان تشکر می‌کنم چون با این اثر لبخند را به لب مردم آورده‌اند.

بازیگر سریال «بزنگاه» درباره «نیسان آبی» تاکید کرد: سریال جدید منوچهر هادی به نام «نیسان‌ آبی» نیز با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده است و بازی من به صورت پررنگ از قسمت ۱۲ به بعد در این سریال آغاز می‌شود. درباره کارگردان این سریال، ذکر این نکته را ضروری می‌دانم؛ ما در حوزه طنز تنها چند فیلمساز خوب و کاربلد داریم که حتما یکی از آن‌ها منوچهر هادی است.

نیکخواه در پایان با بیان اینکه باید زحمات عوامل پشت دوربین دیده شود، بیان کرد: بیش از هر چیزی، دلیل موفقیت یک اثر نمایشی عوامل پشت دوربین آن هستند اما همیشه هنرمندان و بازیگران بیشتر دیده می‌شوند اما مطمئن باشید تا عوامل پشت دوربین قوی نباشند هیچ کاری با استقبال مردم مواجه نخواهد شد.

 

راضیه جباری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است