«ریکا» روی میز تدوین رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۷

«ریکا» روی میز تدوین رفت

فیلم تلویزیونی «ریکا» به کارگردانی مسعود فرخنده وارد مرحله تدوین شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، تدوین فیلم تلویزیونی «ریکا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود فرخنده در صدا و سیمای مرکز مازندران آغاز شد.

اکبر روح و افسانه حسین کردی نویسندگان فیلمنامه «ریکا» هستند و این مستند با هنرمندی محمد مختاری، سپیده پهلوان‎زاده، علی رشیدی و مستعان کابلی در صدا و سیمای مرکز مازندران تولید شده و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد.

از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به شهاب روزبهانی به عنوان مدیر فیلمبرداری، محسن رامه در مقام طراح صحنه و لباس، حمید زیباکلام به عنوان صدابردار و صداگذار، قاسم خدا بنده لو به عنوان طراح گریم، مهدی نوری مدیر تولید، نگار دهقانی عکاس و وحید نصیری به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز اشاره کرد.

«ریکا» فیلمی تلویزیونی درباره معلمی به نام منصوری است که برای سال‌‎های پایانی خدمتش تدریس در یکی از روستاهای دور افتاده استان مازندران را انتخاب کرده است تا در کنج آرامش و دور از هیاهوهای زندگی روزمره شهری این ایام را سپری کند، غافل از اینکه ورود وی به این روستا با وجود سهراب پسربچه بی قرار بیش فعال که قبل از به دنیا آمدنش، پدر جنگلبانش را از دست داده، آبستن حوادثی است که شاکله قصه را شکل می‌دهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است