«بی همه چیز» گرفتار بدترین سانس‌ها و سالن‌هاست/ اکران به شرط سانسور | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
جواد نوروزبیگی در گفتگو با صبا:

«بی همه چیز» گرفتار بدترین سانس‌ها و سالن‌هاست/ اکران به شرط سانسور

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «بی همه چیز» از شرایط اکران این فیلم در سینماها گفت.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «بی همه چیز» ساخته محسن قرایی که اکران آن از هفدهم آذرماه ۱۴۰۰ در سینماها آغاز شده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره روند تولید این اثر گفت: «بی همه چیز» پروژه ای پربازیگر است که در زمان همه گیری ویروس کرونا و در شهرهای تهران، کندر و گرمسار تولید شد و قطعا شرایط این بیماری در روند تولید بی تاثیر نبوده است.

او افزود: تولید و آماده سازی این فیلم سینمایی به دلیل ابتلای بازیگران و عوامل به ویروس کرونا چندین بار متوقف شد تا اینکه بالاخره توانستیم از این مرحله عبور کنیم و کار را به پایان برسانیم.

نوروزبیگی درباره سانس های این فیلم در سینماها اظهار کرد: متاسفانه «بی همه چیز» با اکران در بدترین سانس ها و سالن ها مواجه است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «تابستان داغ » با اشاره به انتقاد از سانس های در نظر گرفته شده برای این فیلم سینمایی اعلام کرد: حوزه هنری خواستار یک سری سانسور و حذفیات در فیلم برای اختصاص سانس در سینماهای زیرمجموعه اش است اما با توجه به پروانه نمایش «بی همه چیز» نیازی به اعمال تغییرات دیده نمی شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «عنکبوت» عنوان کرد: قطعا هر گونه حذف و سانسور نه تنها به این فیلم بلکه به تمام آثار سینمایی ضربه می زند و امیدواریم که طی گفتگوهای اخیر با حوزه هنری برای اکران در سینماهای این حوزه به توافق برسیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «آهو» توضیح داد: استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی «بی همه چیز» با توجه به تعداد سانس ها و سینماهایی که برای آن در نظر گرفته شده است قابل توجه است و قطعا در صورت برخوردار شدن از سالن های بهتر و بیشتر از سوی حوزه هنری برای اکران این اثر در سایر استان‌ها با استقبال مخاطبان مواجه خواهیم بود.

فیلم سینمایی «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی اقتباسی آزاد از نمایش «بانوی سالخورده» فردریش دورنمات است که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین تدوین، بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس و جایزه ویژه هیات داوران شد.

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، زهیر یاری، عیسی یوسفی پور، خسرو پسیانی، مهدی صباغی، عرفان ناصری، محسن نوری، مهران وثوقی، رویا بختیاری، اسدالله منجزی، آسیه سلطانی، نسیم فروغ، سارا افشار، امیر شاه علی، محمدمهدی بخشی گروه بازیگران «بی همه چیز» را تشکیل می دهند.
فهرست کامل عوامل فیلم به شرح زیر است: کارگردان: محسن قرایی، نویسندگان: محسن قرایی و محمد داودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، تدوین: عماد خدابخش، موسیقی: حامد ثابت، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: مارال جیرانی، جلوه های ویژه بصری: جواد مطوری، مدیر برنامه ریزی: مانفرد اسماعیلی، دستیار اول کارگردان: امید جزینی، منشی صحنه: محسن بهاری، عکاس: نوشین جعفری | دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مشاور رسانه ای: سعید حسینی، مدیر تبلیغات: میثم میرزائی و آریان امیرخان، فیلم پشت صحنه: گئو اسدیان، جانشین تولید: آرش صالحی، دستیار تهیه کننده: امیرحسین نوروزبیگی، مجری طرح و مدیر تولید: مهدی بدرلو، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی و سرمایه گذار: امید اخباراتی.
نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    116/456/613/000
  • بی‌بدن
    29/124/595/500
  • سال گربه
    23/082/318/000
  • مست عشق
    4/495/025/000
  • آپاراتچی
    4/490/425/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/740/683/000
  • پرویزخان
    3/334/649/500
  • نوروز
    3/241/621/000
  • آسمان غرب
    3/219/361/000