تئاتر نیاز به حمایت دارد به ویژه آثار جوانان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۷
مسعود دلخواه مطرح کرد؛

تئاتر نیاز به حمایت دارد به ویژه آثار جوانان

نمايش «قصه ظهر جمعه» به کارگرداني راحله شمس آبادي با حضور مسعود دلخواه استاد دانشگاه، کارگردان و بازيگر در تماشاخانه سپند افتتاح شد.

به گزارش صبا، مسعود دلخواه نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در شب افتتاحیه نمایش «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی راحله شمس آبادی که از یکم دی ماه در تماشاخانه سپند روی صحنه است، گفت: در ابتدا بایستی بگویم که این روزها تئاتر ما نیاز به حمایت دارد به ویژه زمانی که جوانان تئاتر کار می کنند.

وی افزود: من شخصا تا آنجا که بتوانم با استوری کردن تیزر و پوسترهای هنرمندان جوان و یا با دیدن کارها‌یشان سهم خود را در حمایت از آنها انجام می دهم گرچه این روزها خیلی شلوغم و از هر ۱۰ نمایشی که دعوت می شوم ممکن است یکی را ببینم.

کارگردان نمایش «لیرشاه» ادامه داد: فکر می کنم متن شناخته شده محمد مساوات ارزش دیدن را دارد آن هم در زمانی که فاطمه زعفرانی طراح لباس و راحله شمس آبادی کارگردان این اثر است.

کارگردان نمایش «هیچ چیز جدی نیست» گفت: آشنایی من با کارگردان این نمایش به چندین سال پیش در دانشگاه تربیت مدرس برمی گردد که دانشجوی کارگردانی ارشد بود و در چندین نمایشی که کارگردانی کردم به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز حضور داشت.

بازیگر سریال «دلداگان» مطرح کرد: هنگامی که از من دعوت شد تا نمایش «قصه ظهر جمعه» را افتتاح کنم با وجود اینکه شب یلدا بود و هوا سرد بود اما نتوانستم نه بگویم و  تشکر می کنم از تمامی مخاطبانی که برای دیدن کار حضور پیدا کردند و امیدوارم از دیدن این اثر لذت کامل را ببرند.

هادی عامل، عرفان جوادی، حمید ایزدپناه، مریم علی نیا، رزمریم کاظمی، معصومه احمدزاده، مهسا محمدکاظم، مجتبی بتوندی، بهاره خالقی و حمیدرضا عرفانیان بازیگران این اثر هستند.

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از اسماعیل رضوی تهیه کننده، محمد اعیانی‌فرد مجری طرح، فاطیما زعفرانی طراح صحنه و لباس، پریسا کیومرثی طراح گریم، وحید ابوالقاسمی انتخاب موسیقی، محمد حقیقی طراح پوستر و بروشور، عباس ستایش عکاس، مهدی سربازی مدیر روابط عمومی، مینو ملکی مشاور کارگردان، محمد اعیانی‌فرد دستیار کارگردان و برنامه ریز، محمدرضا عباسی مدیر صحنه، حمید عبدالحسینی طراح و کارگردان تیزر، محمد حقیقی تدوین، میلاد صنیع دانش تصویر، محسن عسگری و فراز شیخ حسنی دستیار تصویر این نمایش هستند.

نمایش «قصه ظهر جمعه» از ۳۰ آذر تا ۱۷ دی ۱۴۰۰ در سالن شماره ۲ تماشاخانه سپند ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه اجرا می رود.

بلیت سه روز اول در سایت تیوال Www.Tiwall.com با تخفیف ۳۰ درصد به فروش می رسد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است