با عشق تلاش می‌کنم بهترین باشم/ جایزه جشن منتقدان مانند نمره بیست در کارنامه است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴
سارا بهرامی در گفتگو با صبا عنوان کرد:

با عشق تلاش می‌کنم بهترین باشم/ جایزه جشن منتقدان مانند نمره بیست در کارنامه است

سارا بهرامی می‌گوید اگرچه همه جوایزی که تاکنون گرفته‌، باعث دلگرمی و افتخار است اما جایزه جشن منتقدان مانند نمره بیست در کارنامه اوست که باعث می‌شود اطمینان پیدا کند کارش را درست انجام داده‌ است.

سارا بهرامی بازیگر سینما و تئاتر در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، با اشاره به اینکه جایزه جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران مانند نمره بیست در کارنامه است، بیان کرد: زمانی که به گذشته نگاه و به جایزه‌هایی که کسب کرده‌ام، فکر می‌کنم به این مساله پی می‌برم که اگرچه همه جوایزی که تاکنون گرفته‌ام، باعث دلگرمی و افتخار است اما جایزه منتقدان مانند نمره بیست در کارنامه است که باعث می‌شود اطمینان پیدا کنم کارم را درست انجام داده‌ام.

وی ادامه داد: من تاکنون ۲ بار از این جشن جایزه گرفته‌ام؛ یکبار دیپلم افتخار از دهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای فیلم «خانه ای در خیابان چهل و یکم» و بار دیگر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین دوره جشن برای فیلم «دارکوب». این جوایز برای من مایه سربلندی و افتخار است.

بازیگر «دارکوب» در پاسخ به این پرسش که آیا جایزه گرفتن از این جشن باعث می‌شود که هنرمندان با وسواس بیشتر کار کنند، اظهار کرد: اگرچه جایزه گرفتن از جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران باعث غرور و سربلندی و در زندگی کاری اثرگذار ا‌ست اما من هنگام کار با عشق تمام تلاش خود را می‌کنم که بهترین باشم و بازی نمی‌کنم که تشویق شوم.

بهرامی با بیان اینکه از نظر او نگاه منتقدان به بازیگر عزت نفس می‌دهد، مطرح کرد: نگاه هنرمندانه این جشن خارج از همه جریان ها برای من ارزشمند و جذاب است و تصور می‌کنم برای همه دوستان محترم شمرده می‌شود و اعتبار دارد.

وی ادامه داد: زمانی من این نگاه مثبت را از سوی منتقدان دریافت کردم که دومین و یا سومین فیلمم را در سینما بازی کرده بودم و در حقیقت این اتفاق موتور محرکی برایم شد تا در سینما پیش بروم.

این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: خاطره خوش جایزه گرفتن از این جشن جزو لحظات درخشان در زندگی من بوده، همیشه همراهم است و دوست ندارم کوچکترین خدشه‌ای به آن وارد شود. امیدوارم دوستان دیگر نیز این لحظه ناب را تجربه کنند و برای همه دوستان در برگزاری چهاردهمین دوره این جشن آرزو موفقیت دارم.

چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به دبیری جعفر گودرزی برگزار می شود.

عکس از سپیده ساداتی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است