«چپ، راست» از برنامه نمایش آینده سینماها خارج شد/ بازگشت سرگروه‌ها به چرخه اکران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶

«چپ، راست» از برنامه نمایش آینده سینماها خارج شد/ بازگشت سرگروه‌ها به چرخه اکران

شورای صنفی نمایش ضمن اعلام آمادگی برای اختصاص یک سانس ویژه رایگان به فیلم‌های مرتبط با موضوع مقاومت، از بازگشت سرگروه‌ها به چرخه اکران خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، روابط عمومی شورای صنفی نمایش امروز یکشنبه ۵ دی ماه، در اطلاعیه‌ای مصوبات جلسه این شورا را منتشر کرد. در این اطلاعیه، نامی از فیلم سینمایی «چپ، راست» که پیش از این تاریخ اکران آن ۸ دی ماه اعلام شده بود، اما اصلاحیه‌های سازمان سینمایی بر آن انجام نشده بود، به چشم نمی‌خورد. به نظر می‌رسد این فیلم تا زمانی نامشخص از برنامه نمایش سینماها خارج شده است. این در حالی است که هفته گذشته، علت نمایش داده نشدن این فیلم، «ترافیک سالن‌های سینما» اعلام شده بود.

متن اطلاعیه شورای صنفی نمایش به این شرح است:

«جلسه شورای صنفی نمایش امروز یکشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور اعضا تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

۱- مقرر شد از تاریخ ۸ دی ماه ۱۴۰۰ اکران تمام فیلم‌های پیشنهادی معرفی‌شده از سوی دفاتر پخش با تعیین سرگروه توسط شورای صنفی نمایش انجام گردد.

۲- فیلم‌های سینمایی «عطر شیرین، عطر تلخ» ساخته ناصر محمدی و «ازدواج جنجالی» به کارگردانی اصغر نصیری از تاریخ ۸ دی ماه ۱۴۰۰ اکران خواهند شد.

۳- شورای صنفی نمایش و انجمن سینماداران اعلام آمادگی کردند به مناسبت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی یک سانس ویژه رایگان برای فیلم‌های مرتبط با مقاومت داشته باشند.»

به گزارش صبا، در حدود ۲ سال اخیر که سینماها با شرایط ویژه کرونا مواجه بوده‌اند، اکران عمومی فیلم‌ها فارغ از قواعد سرگروه‌ها انجام شده و این برای نخستین بار پس از نزدیک به ۲ سال است که سرگروه‌ها به چرخه اکران بازمی‌گردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است