«بَرنده سهمی نِمی‌بَرد» مهمان جدید تالار مولوی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲

«بَرنده سهمی نِمی‌بَرد» مهمان جدید تالار مولوی

«بَرنده سهمی نِمی‌بَرد» به کارگردانی کیهان پرچمی از جمله آثار تقدیر شده در بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از مشاور امور رسانه گروه، نمایش «بَرنده سهمی نِمی‌بَرد» به کارگردانی کیهان پرچمی به زودی در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می رود.

«بَرنده سهمی نِمی‌بَرد» داستان استاد دانشگاهی را روایت می‌کند که به خانه‌ دوستانش می‌رود و درگیر بازی‌هایی با آن‌ها می‌شود.

نمایش «بَرنده سهمی نِمی‌بَرد» در زمینه فرم تصمیم دارد به واسطه‌ احضار نقاشی و سینما در مدیوم تئاتر امکانات و یا محدودیت‌های این مدیوم‌ها را مورد بررسی و توجه قرار دهد.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسندگان کیهان پرچمی و حسام مقتدایی، طراح صحنه پوریا اخوان، طراح نور علیرضا میرانجُم، طراح لباس نسترن طاهرپور، مپینگ و پروجکشن مهدی بخشی، طراح لوگو تایپ و بروشور وحید رزاقی، طراح پوستر الی امامی، تیم تبلیغات محمدرضا مقیمی و محمدباقر کشاورز و مشاور امور رسانه بابک احمدی.

نمایش «بَرنده سهمی نِمی‌بَرد» مقام دوم طراحی صحنه، کاندید بهترین نمایشنامه و کاندید بهترین بازیگری مرد از بیست‌ و سومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر دانشگاهی را در کارنامه خود دارد.

فهرست کامل اسامی بازیگران همراه با تاریخ دقیق اجرا در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است