اعلام آثار راه‌یافته به مسابقه‌ بین‌الملل دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴

اعلام آثار راه‌یافته به مسابقه‌ بین‌الملل دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران

آثار راه‌یافته به بخش‌ مسابقه‌ بین‌الملل دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی هیات انتخاب اعلام شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هیات انتخاب دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی شامل شهرام حیدریان، شیوا ممتحن، ساره شفیعی‌پور، حسین ملایمی، فرنوش عابدی، مهدی شیری و امین حق‌شناس، ۴۶۸ فیلم در بخش مسابقه ایران و ۱۰۴۸ فیلم از ۸۵ کشور جهان را بازبینی کرد.

هیات انتخاب ۲۱۷ فیلم را برای شرکت در بخش مسابقه بین‌الملل این دوره از جشنواره پویانمایی شامل ۳۶ فیلم ایرانی و ۱۸۱ فیلم خارجی را معرفی کرد.

تعداد ۳۶ فیلم ایرانی شامل ۱۵ اثر در بخش فیلم کوتاه، ۳ اثر در بخش کودک و نوجوان، ۳ اثر در بخش تجربی، ۴ اثر در بخش تلویزیونی، ۴ اثر در بخش تبلیغاتی، ۶ فیلم دانشجویی و ۱ فیلم بلند به بخش مسابقه بین‌الملل راه یافته‌اند.

آثار خارجی جشنواره ۱۸۱ اثر شامل ۸۹ فیلم کوتاه، ۴۸ اثر دانشجویی، ۵ اثر تلویزیونی، ۶ اثر تجربی، ۵ اثر تبلیغاتی، ۲۶ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۲ فیلم بلند است که در بخش مسابقه‌ بین‌الملل این جشنواره حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ بین‌الملل را دریافت کنند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

راه یافتگان ایرانی به بخش بین_الملل

راه_یافتگان خارجی به بخش بین_الملل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است