میکاییل شهرستانی با ۳ نمایش در خانه نمایش مهرگان/ راز یک جلسه مهم و پر از اتفاق | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳

میکاییل شهرستانی با ۳ نمایش در خانه نمایش مهرگان/ راز یک جلسه مهم و پر از اتفاق

نمایش‌های «شاعر» و «پیش از صبحانه» به طراحی و کارگردانی میکاییل شهرستانی، «اسم» به کارگردانی شیرین فرخنده نژاد و طراحی میکاییل شهرستانی در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «شاعر» به طراحی و کارگردانی میکاییل شهرستانی و نویسندگی داریو نیکودمی هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شماره ۲ خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.
بهمن هراتی، شقایق سیدین، مرجان رزم آزما، پریسا ‌محمدی، احسان قلی زاده، کامران عبدالهی، امین نانگیر، مصطفی مهری، احسان رحمتی، دلآرام زرگر، محمد سلیمانی، محمدرضا لایقی و سعید ‌پارسا در این اثر ایفای نقش می‌کنند.
در خلاصه داستان نمایش «شاعر» آمده است: «در ساعت چهار عصر به دعوت دختر بزرگ خانه اعضای خانواده به جلسه‌ای دعوت می‌شوند آنها هر یک حدس و گمانه زنی هایی می‌کنند که همگی اشتباه است‌ و تنها با ورود دختر خانواده کلاریسا از راز این جلسه مهم باخبر می‌شویم و در ادامه اتفاقاتی را در پی دارد که…..»
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به طراح صحنه و طراح چهره پردازی: میکاییل ‌شهرستانی، چهره پردازی: زهره قنبری، طراح لباس: شیرین ‌فرخنده ‌نژاد، طراح پوستر و بروشور: ندا ‌رضایی، انتخاب موسیقی: درسا ‌شهرستانی، دستیار: محمد سلیمانی، عکاس: بابک ‌حقی، ساخت تیزر: بهادر ‌باستان ‌حق، کاری از آکادمی بازیگری ژیوار با مدیریت رویا اسدی اشاره کرد.

روایت یک کارگر تولید لباس که در زندگی سراسر رنج و درد به سر می‌برد

نمایش «پیش از صبحانه» به طراحی و کارگردانی میکاییل شهرستانی، نویسندگی یوجین ‌اونیل و ترجمه صادق چوبک هر روز ساعت ۱۷:۳۰ در سالن ۲ خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.
در این اثر نمایشی مرجان رزم آزما در روزهای فرد و دلارام زرگر در روزهای زوج ایفای نقش می‌کنند.
در خلاصه داستان نمایش «پیش از صبحانه» آمده است: «خانم رولند کارگر تولید لباسی ست که با وجود داشتن همسر در زیر زمین ساختمانی زندگی را به سختی سپری می‌کند. زندگی سراسر رنج و درد که او را به‌ زنی تلخکام و تند با رفتارهایی عصبی تبدیل کرده و او پیش از آنکه به سرِ کارش برود می‌خواهد ناشتایی را آماده کند و در عین حال غر می‌زند که دیگر اقتضای طبیعتش شده است و …»
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به طراح صحنه و طراح چهره پردازی: میکاییل ‌شهرستانی، طراح لباس: شیرین ‌فرخنده ‌نژاد، طراح پوستر و بروشور: ندا ‌رضایی، انتخاب موسیقی: درسا ‌شهرستانی، دستیار: محمد سلیمانی، عکاس: بابک ‌حقی، ساخت تیزر: بهادر ‌باستان ‌حق، کاری از آکادمی بازیگری ژیوار با مدیریت رویا اسدی اشاره کرد.

ماجرای اسم گذاری برای کودک به دنیا نیامده

نمایش «اسم» به نویسندگی الکساندر دولاپتولیر و ماتیو ‌دولاپورت و  کارگردانی شیرین ‌فرخنده ‌نژاد با طراحی میکاییل شهرستانی و ترجمه شهلا ‌حایری هر روز ساعت ۲۰ در سالن شماره ۲ خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.
بهادر ‌باستان ‌حق، الهام ‌رضایی، محمد سلیمانی، مهدی ‌ارجمند، شیما زادپور ایفای نقش می کنند.
در خلاصه داستان نمایش «اسم» آمده است: « شبی آرام و معمولی لیز و همسرش پی یر که استاد ادبیات فرانسه است منتظر مهمانانشان هستند که با ورود آنها در پی اسم گذاری برای برادرزاده‌ به دنیا نیامده‌یلیز دچار اختلاف نظر می‌شوند به طوری که هر کدام درونیات خود را نسبت به دیگری بر ملا می‌کنند و این به اتفاقاتی می‌انجامد که سرانجام…»
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مشاور کارگردان: میکاییل ‌شهرستانی، طراح صحنه و طراح چهره پردازی: میکاییل ‌شهرستانی، چهره پردازی: زهره قنبری، طراح لباس: شیرین ‌فرخنده ‌نژاد، طراح پوستر و بروشور: ندا ‌رضایی، انتخاب موسیقی: الهام ‌رضایی، دستیار: محمد سلیمانی، عکاس: بابک ‌حقی، ساخت تیزر: بهادر ‌باستان ‌حق اشاره کرد.
علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش‌ها که در دی ماه ۱۴۰۰ هر روز به غیر از شنبه‌ها در سالن شماره ۲ خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود، می‌توانند از طریق سایت تیوال و یا گیشه خانه نمایش مهرگان به آدرس خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ مراجعه کنند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است