هیچ سلبریتی حاضر به شرکت در گلدن گلوب ۲۰۲۲ نیست! | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۸

هیچ سلبریتی حاضر به شرکت در گلدن گلوب ۲۰۲۲ نیست!

مسئلان برگزاری مراسم گلدن گلوب تاکنون نتوانسته اند هیچ سلبریتی را برای حضور در جایگاه اهدا کننده جوایز در رویداد امسال پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از ورایتی، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در حالی روز ۹ ژانویه (بامداد دوشنبه ۱۹ دی) برگزیدگان خود را در مراسمی بدون پخش تلویزیونی اعلام می کند که طبق خبرهای رسیده هیچ سلبریتی مشهوری نیز حاضر به همکاری با این انجمن به عنوان اهدا کننده جایزه نشده است.

ورایتی به تازگی به یک کپی از ایمیلی دست پیدا کرده است که در آن مسئولان گلدن گلوب، از آژانس های تبلیغاتی خواسته اند تا سلبریتی هایی را که حاضر به شرکت در این ضیافت هستند، پیدا کنند.

طبق منابع نزدیک به این رویداد، تا به حال هیچ سلبریتی حاضر به شرکت در این ضیافت نشده است.

در بخشی از نامه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود آمده است: گلدن گلوب امسال به صورت یک رویداد کوچک پیش می رود که در آن نه تنها به بهترین های سینما و تلویزیون ۲۰۲۱ جایزه اهدا می شود بلکه در آن اهمیت حمایت از شخصیت های متنوع خلاق سراسر این صنعت نیز به ارج گذاشته می شود.

در این ایمیل اما هیچگونه جزییاتی در مورد نحوه معرفی برندگان یا محل برگزاری گلدن گلوب ارائه نشده است. در این ایمیل همچنین آمده است: این رویداد، مهمانان محدودی خواهد داشت و با پروتکل‌های سختگیرانه کووید-۱۹ که نه تنها شامل اثبات واکسیناسیون کامل است بلکه افراد حاضر در ضیافت باید دُز تقویتی را زده باشند و آزمایش PCR شان نیز منفی باشد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود هنوز برنامه های رسمی خود را برای مراسم ۹ ژانویه اعلام نکرده است.

پیش از این اعلام شده بود، شبکه NBC از پخش این دوره جوایز گلدن گلوب امتناع ورزیده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است