جان استوارت: فکر نمی‌کنم خالق «هری پاتر» یهود ستیز باشد/ فیلم را سانسور نکنید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

جان استوارت: فکر نمی‌کنم خالق «هری پاتر» یهود ستیز باشد/ فیلم را سانسور نکنید

جان استوارت یک روز بعد از انتشار خبر گفته های جنجالی اش علیه جی کی رولینگ، اتهام یهود ستیز بودن خالق «هری پاتر» را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از ورایتی، جان استوارت که روز گذشته ۵ ژانویه با پادکستش درباره داستان های «هری پاتر»، جی کی رولینگ خالق این اثر را متهم به یهودی ستیزی کرده بود در تازه ترین مصاحبه اش این ادعا را رد کرد و گفت: من فکر نمی کنم رولینگ یهود ستیز باشد و البته من او را به یهود ستیزی متهم نکرده ام.

این مجری مشهور آمریکایی افزود: فکر نمی کنم فیلم های «هری پاتر» هم یهودی ستیز باشند من عاشق آن فیلم ها هستم و به نظرم برای آقایی هم سن و سال من این عشق زیادی باشد.

استوارت تاکید کرد که خبرگزاری ها این مزخرفات را جمع آوری کرده اند. او در این باره گفت: هیچ آدم منطقی وجود ندارد که آن گفتگو را ببیند و آن را به عنوان یک مکالمه همراه با سرخوشی بین دوستان و همکاران تلقی نکند.

این مجری تصریح کرد مخالف سانسور شدن فرنشایز سینمایی «هری پاتر» است.

استوارت در پایان تاکید کرد هیچ دلیلی ندارد رولینگ به حرف هایش درباره قصه «هری پاتر» پاسخی بدهد.

جان استوارت مجری مشهور آمریکایی در خبری که روز گذشته منتشر شد، به نحوه به تصویر کشیدن اجنه در سری کتاب های «هری پاتر» اشاره کرده بود و آن را با تصاویر یهودی ستیزانه کتاب «پروتکل های ریش سفیدهای صهیون» نوشته سال ۱۹۰۳ مقایسه کرده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است