اشکان خطیبی به عرصه موسیقی برگشت/ حالا که پابند تو هستم می‌گریزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
با قطعه «می‌گریزی»؛

اشکان خطیبی به عرصه موسیقی برگشت/ حالا که پابند تو هستم می‌گریزی

اشکان خطیبی جدیدترین اثر خود در عرصه موسیقی را با بازخوانی قطعه «می‌گریزی» از لقمان ادهمی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، اشکان خطیبی بازیگر، خواننده و مجری، جدیدترین اثر خود در عرصه موسیقی را با بازخوانی قطعه «می‌گریزی» از لقمان ادهمی، به همراه موزیک ویدیو منتشر کرد.

آهنگسازی و ترانه این قطعه برای لقمان ادهمی است که سال‌ها پیش این قطعه را با نام «پابند» ساخته بود. امیر عظیمی قطعه «می‌گریزی» را تنظیم کرده و اشکان خطیبی با همخوانی غزل سهرابی، این قطعه را اجرا کرده است.

اشکان خطیبی در صفحه شخصی خود درباره این قطعه نوشت: «جرقه بازاجرای این ترانه، چند ماه پیش و در پی تلخی ناگوار از دست دادن یک به یک یاران و بزرگان و همکاران‌مان در این دو سال سخت، زده شد.

هر کدام که پر کشیدند یا بار سفر بستند، تکه‌ای از ما را با خودشان بردند. حالا ما مانده‌ایم و تکه‌هایی که جایشان دیگر پر نمی‌شود. موزیک ویدیو این قطعه، حاصل تلاش یک گروه ۴۰ نفره و ثبت برداشت‌های بی‌شمار است. امید که مقبول افتد.»

در قسمتی از ترانه این قطعه آمده است:

حالا که پابند تو هستم می گریزی
پابند لبخند تو هستم می گریزی
با خنده هایت زندگی می آفرینی
تا دیدمت فهمیدم این را آخرینی

اشکان خطیبی که در حال حاضر در سریال «خاتون» نقش آفرینی می‌کند، خواننده گروه «ترافیک» است. انتشار اولین آلبوم این گروه در سال ۹۱، که همنام با این گروه موسیقایی بود، مورد توجه اهالی و دوستداران موسیقی قرار گرفت. این هنرمند در ادامه قطعه‌هایی چون، «امسال سال ماست»، «گریه کن دختر»، «دستتو بده من»، «روزای سخت» و «پرده نقره‌ای» را منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید «می‌گریزی» را با اجازه صاحب اثر بشنوید و دانلود کنید.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است