مرور خاطرات حمید جبلی در برنامه «عشق کتاب» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۹

مرور خاطرات حمید جبلی در برنامه «عشق کتاب»

برنامه رادیویی «عشق کتاب» روز یکشنبه با کتاب حمید جبلی روی آنتن شبکه رادیویی سلامت می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه رادیویی «عشق کتاب» روزهای یکشنبه روی آنتن شبکه رادیویی سلامت می‌رود.

برنامه رادیویی «عشق کتاب» در قالب آیتم‌های متنوع روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. در برنامه روز یکشنبه ۱۹ دی ماه به تهیه کنندگی سارا شریفی کتاب «پسر بچه ۶۰ ساله» نوشته حمید جبلی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جلد اول از مجموعه‌ «خاطرات پسربچه ی شصت ساله» به قلم حمید جبلی مخاطب را به دنیای کودکی‌ او که دوره‌ای است از تولد تا دوره پیش‌دبستانی این بازیگر، خواهد برد.

«خاطرات پسربچه شصت ساله» علاوه بر جنبه‌ نوستالژیک، تصویری واقع گرایانه از مسائل و دغدغه‌های یک پسربچه را ترسیم می‌کند و به همین دلیل است که مصیبت‌های او برای بزرگسالان کنونی، بامزه و مفرح جلوه کرده و خنده‌دار بودنش قابل درک است.

«خاطرات پسربچه شصت ساله» نوشتاری از حمید جبلی را در بردارد که طبق گفته‎ خودش در محدوده دانش و تجربه خودش آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است. او هرگز پا را از این فراتر نمی‌گذارد و با وارد کردن کاراکتری از خارج، داستانش را مصنوعی نمی‌کند. چون معتقد وقتی آنها را نمی‌شناسد، باورپذیر به نظر نمی‌رسند.

در خاطرات حمید جبلی، شخصیت‌ها نه کاملا سیاه هستند و نه کاملا سفید. با این حال، همه آنها اصیل و باورکردنی هستند و با ویژگی‌های مثبت و منفی خود، به دل خواننده‌ی جلد اول از کتاب «خاطرات پسربچه شصت ساله» می‌نشینند.

برنامه «عشق کتاب» برای دوستداران کتاب روی آنتن شبکه رادیویی سلامت می‌رود و با هدف معرفی کتاب‌های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب با هدف ترویج کتابخوانی پخش می‌‌شود. حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است