چهارمین نمایشگاه «اُبژه» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲

چهارمین نمایشگاه «اُبژه» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود

میزبان چهارمین نمایشگاه «اُبژه» از 24 دی تا 1 بهمن ماه در گالری شماره 1 و 2 فرهنگسرای نیاوران برپا است.

به گزارش صبا به نقل از روابط‎ عمومی فرهنگسرای نیاوران، فرهنگسرای نیاوران میزبان چهارمین نمایشگاه «اُبژه» در تاریخ ۲۴ دی ماه در گالری شماره ۲ و ۱ خواهد بود.

این چهارمین نمایشگاه کالکتیبل دیزاین طراحان، معماران و هنرمندان ایرانی است که با موضوع مبلمان ساختمانی با استفاده از متریال سنگ و ام‌دی‌اف، با حمایت شرکت‌های تولیدکننده مواد و محصولات ایرانی نظیر آوانداد، ایگال، فانتونی، خانه و معماری و صنایع روشنایی رونا برگزار خواهد شد.

«ابژه» به عنوان اولین پلتفرم کالکتیبل دیزاین در راستای توسعه شرکت‌های تولیدکننده محصول، برای ارائه طرح و خدمات نوآورانه با طراحان ایرانی همکاری دارد و نمایشگاه «ابژه» محل ارائه این دستاورد است.

این پلتفرم تمایل به همکاری با شرکت‌های فعال در حوزه صنعت ساختمان و حوزه مبلمان دارد؛ مدیرانی آینده‌نگر که تمایل به همکاری با طراحان خلاق ایرانی در راستای تولید محصولات و خدمات نوآورانه، با تاکید بر دانش روز در زمینه طراحی خدمات و همچنین نگاه به بازارهای خارجی، بخصوص همسایگان ایران دارند.

ابژه از مهرماه ۱۳۹۴ تاکنون موفق به برگزاری سه دوره نمایشگاه ویژه (دوسالانه) با حضور طراحان، معماران و هنرمندان مطرح  و موثر ایرانی در داخل و خارج از ایران در فرهنگسرای نیاوران، شده است. استقبال بینظیر مخاطبان حرفه‌ای و مشتاق، برگزارکنندگان این رویداد را به ادامه راه امیدوارتر کرد.

معماران، طراحان و هنرمندان به ترتیب حروف الفبا عبارتند از امیرحسین اشعری، حامد بدری احمدی، بابک بهارستانی، رضا حبیب زاده، بهزاد حیدری، مهران خوشرو، نسیم رضویان، کورش رفیعی، مهدی شیراحمدی، امیرحسین طاهری، شیرین صمدیان، آرش علی آبادی، امیرقاسمپور، سمانه قاسمپور، نازنین کازرونیان، رضوان کاشانی، نوید گلچین، بهروز منصوری، رضا نجفیان، علی نعمتی، حسین نمازی، نیما نیان.

وبسایت ابژه به نشانی www.objet.ir در دسترس مخاطبان است و هویت بصری و طراحی گرافیک سایت برعهده استودیو کارگاه بوده است.

این نمایشگاه از ۲۴ دی تا ۱ بهمن در گالری شماره ۱ و ۲ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقه‌مندان می‌‎توانند برای بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است