شبکه رادیویی «صبا» ۱۰ ساله شد/ تجلیل از برنامه‌سازان برتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۶

شبکه رادیویی «صبا» ۱۰ ساله شد/ تجلیل از برنامه‌سازان برتر

مراسم تجلیل از برنامه‌سازان برتر شبکه رادیویی «صبا» به بهانه ۱۰ سالگی این شبکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، دهمین سالگرد رادیو صبا با حضور مدیران و برنامه‌سازان این شبکه رادیویی امروز ۲۰ دی ماه در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا، بشیر جعفری‌نیا مدیر گروه طنز و سرگرمی، عباس نژاد مدیر طرح و تولید، منصور ضابطیان، شاهین جمشیدی، مریم نشیبا و جمعی از مجریان و برنامه سازان حضور داشتند.

فریبا باقری مجری این مراسم با اعلام پخش زنده این برنامه از شبکه و سایت رادیو صبا بیان کرد: امروز قرار است از برگزیدگان بخش‌های مختلف این شبکه تجلیل کنیم و به گونه‌ای این برنامه تشکری از عوامل رادیو صباست.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا روی صحنه رفت و با اشاره به اینکه برای سخنانش از حافظ وام گرفته است با خواندن بیتی از این شاعر عنوان کرد: من اینجا می‌خواهم سخن را کوتاه کنم و فقط خیرمقدم می‌گویم به اهالی رادیو صبا که در جشن ۱۰ سالگی شبکه شرکت کردند. تشکر می‌کنم از همه کسانی که باعث شدند رادیو صبا در این چند سال چند گام جلوتر برود و رضایت مخاطب را بیش از گذشته به دست آورد.

وی اضافه کرد: همچنین از مخاطبان که روی تمام تغییرات رادیو صبا حساس هستند و این شبکه را از خود می‌دانند، ممنونم. امیدوارم این روند همچنان ادامه یابد و موفقیت‌های بیشتری برای صبایی‌ها کسب شود.

افتخاری در پایان گفت: امیدوارم این رسم را ادامه دهیم و هر سال در چنین روزهایی در سالگرد شبکه دور هم جمع شویم و از زحمات دوستانمان قدردانی کنیم. ممنون از اینکه اینجا حضور دارید و صبایی هستید.

در ادامه این برنامه از برنامه‌سازان برگزیده این شبکه رادیویی تجلیل شد.

در ابتدای مراسم تجلیل با حضور مهدی ساعی و محمدرضا چراغعلی آهنگساز کشور از برگزیدگان «لیگ عشاق» و از خانواده زهرا رجب جزی و بیان الله مطلبی که در مسابقه زوج های با سابقه شرکت داشتند، تجلیل شد.

در قسمت «آرم استیشین» مهدی استاد احمد برگزیده شناخته شد و لوح سپاس و جایزه نقدی لوگوی صوتی شبکه به نازنین حاج سیف الله تقدیم شد.

در بخش دیگر برنامه از مدیران رادیو صبا محمدصادق رحمانیان، حمیدرضا مقدسی و سعید یوسف نیا و حمیدرضا افتخاری تجلیل شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز به برترین آیتم ساز شبکه به برنامه «۱۰۱ راه برای کتاب نخواندن» و نسترن کیانی رسید.

در بخش گزارش مستند ماجرا، لیلا علاقه‌مند تجلیل شد.

همچنین برترین نویسنده شبکه نسرین صباقان با برنامه «به وقت زندگی» معرفی شد.

منصور ضابطیان به عنوان کارشناس مجری برتر، مهدی پر به عنوان گوینده مرد، حق پناه و باقری به عنوان گوینده زن و مژگان فرزین به عنوان برترین تهیه کننده و عیوضی تهیه کننده‌ای با استمرار بر تولید با کیفیت، شناخته شدند.

در ادامه از برندگان «لیگ عشاق» ـ برنامه‌ای در رادیو صبا که در آن زوج‌ها به رقابت می‌پردازند ـ مسابقه تولید «آرم استیشن» و برخی از گویندگان و برنامه‌سازان رادیو صبا تجلیل شد.

برگزاری آیتم‌های طنز توسط گویندگان و بازیگران رادیو از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که به صورت زنده از رادیو صبا و نیز به صورت تصویری از سایت رادیو صبا و صفحه این شبکه در فضای مجازی قابل مشاهده بود.

در این مراسم از مدیران سابق و قدیمی رادیو صبا و پایه‌گذاران این شبکه رادیویی از جمله محمدصادق رحمانیان، حمیدرضا مقدسی، سعید یوسف‌نیا و کیوان آدینه‌وند تجلیل شد.

مریم نشیبا گوینده باسابقه رادیو در میانه‌های مراسم به جمع حاضران پیوسته و به عنوان پیشکسوت رادیو، کیک تولد ۱۰ سالگی رادیو صبا را برید.

رادیو صبا حدود ۱۰ سال قبل با رویکرد طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون یک شبکه رادیویی ۲۴ ساعته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است