اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش «روغن کنجد» برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵

اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش «روغن کنجد» برگزار شد

تماشاخانه سپند میزبان اجرای خبرنگاران، عکاسان و منتقدان «روغن کنجد» شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «روغن کنجد» در اجرای یکشنبه ۱۹دی ماه میزبان عکاسان، خبرنگاران و منتقدان حوزه تئاتر و هنرهای نمایشی شد.

نمایش «روغن کنجد» که با نویسندگی ایمان صدیق و کارگردانی آرمان شهبازی اجراهای خود را از اولین روز دی ماه با بازی مهدی صناعتی در نقش رضا آغاز کرده بود، از سه شنبه ۱۳ دی ماه با ایفای نقش سعید چنگیزیان به اجراهای خود ادامه داد.

سعید چنگیزیان (مهدی صناعتی)، صبا گرگین پور، دلسا کریم زاده، امیر شاه علی، ابوالفضل وزیری، سید عماد حسینی، پرسا مقدس و دیبا دهقانی از بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مجری طرح هاتف کلاته، برنامه ریز آیدین صمیمی، دستیار کارگردان مارال عبدالحسین پور، مدیرصحنه علی عباسی، دستیاران صحنه فربد خیری و مریم راد، طراح نور رضا خضرایی، طراح صحنه آرین کشیش‌زاده، طراح لباس ستاره دلاویز، طراح گریم وحدت سرچونی، مدیر تبلیغات امیر قالیچی، مشاور رسانه‌ امیر پارساییان‌مهر، طراح پوستر و بروشور حمید شیرزاد، ساخت تیزر رامین علیزاده، عکاس شهریار اکبریه، مدیر اجرایی میثم اسداللهی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «یک زوج فرهنگی با پدر پیر خود زندگی می کنند و با توجه به فشارهای صاحبخانه عجله‌ای برای تخلیه خانه ندارند. صاحبخانه در تلاش است تا ملک خود را به مستاجر جدید اجاره دهد و این پریشانی با رسیدن نقاش و کارگر او به اوج می رسد…»

نمایش «روغن کنجد» از روز چهارشنبه اول دی ماه ساعت ۲۱:۰۰ در تماشاخانه سپند روی صحنه رفته است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است