رونمایی از آلبوم «آذربایجان» با حال و هوای کریسمس | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲

رونمایی از آلبوم «آذربایجان» با حال و هوای کریسمس

«رحیم شهریاری» همزمان با کنسرت شب گذشته خود از آلبوم «آذربایجان» رونمایی کرد.
به گزارش «صبا»،در کنسرت گروه آراز که به خاطر حضور جمع کثیری از هموطنان مسیحی با حال و هوای جشن سال نو میلادی همراه بود، قطعات جدید آلبوم «آذربایجان» در کنار اجرای قطعات فولکلور آذری مانند «باخ باخ»، «لاله لر»، «علی بالا» تقدیم هواداران شد. 
** رونمایی از آلبوم صد میلیون تومانی
سرپرست گروه آراز در این کنسرت گفت: برای این آلبوم موسیقی آذربایجانی، بیش از صد میلیون تومان هزینه شده و تنها دلخوشی ما این است که شما آن را گوش می کنید و از آن لذت می برید.
شهریاری افزود: بیش از بیست سال است که در ایران و همه جای دنیا موسیقی آذربایجانی را فریاد زده ام و افتخار می کنم که این موسیقی و مخاطبانش همیشه وفادارترین مخاطبان را در سراسر دنیا داشته است.
** از تهران تا کالیفرنیا با «آراز»
این هنرمند درباره برنامه های آینده خود گفت: یک ماه دیگر در سن خوزه کالیفرنیا و پس از آن در تبریز اجرا خواهیم داشت.
وی گفت: سالهای زیادی را قبل از ورود رسمی به فضای موسیقی در مراسم های خصوصی به اجرای برنامه پرداخته ام و باور کنید آن قدر انرژی داشتم که ۶ تا ۷ ساعت برنامه را یک نفس می خواندم و امروز احساس می کنم که چقدر خوب می‌شد اگر بتوانیم در سال جدید، یک کنسرت ۶ ساعته در تهران برگزار کنیم، خود من برای یک اجرای اینچنینی به شدت انرژی دارم و همه سعی ام را برای این برنامه خواهم داشتم که روی صحنه برود.
شهریاری در این برنامه، قطعات «کوچه لر»، «ساری گلین» و چندین قطعه دیگر آذری را همراه با ساز پیانو اجرا کرد که ترانه این قطعات را حاضران در سالن همراه با شهریاری زمزمه کردند.
**آرزوی سلامتی برای یک هوادار بیمار
آخرین بخش این کنسرت به اجرای ترانه «یاشا آذربایجان»اختصاص داشت که در زمان اجرای قطعه، حاضران در سالن صورت ایستاده آن را با رحیم شهریاری زمزمه کردند. یاشا آذربایجان به معنای زنده بمان آذربایجان است.
در انتهای این کنسرت، «گروه آراز» ضمن تقدیم این اجرا به یکی هواداران که قرار بود پس از کنسرت برای جراحی راهی بیمارستان شود برای این هوادار آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کرد.
موسسه «کامیاب بهاران»، این کنسرت را به تهیه کنندگی علی حق شناس به خاطر استقبال چشمگیر هواداران موسیقی آذری در تاریخ ۱۵ اسفند دوباره در برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است