هنوز تکلیف نمایش آثار کوتاه و مستند فجر چهلم در خانه جشنواره مشخص نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
صبا گزارش می‌دهد؛

هنوز تکلیف نمایش آثار کوتاه و مستند فجر چهلم در خانه جشنواره مشخص نیست

فیلم‌های مستند و کوتاه چهلمین جشنواره فیلم فجر، غایبان مراسم قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌ها در خانه جشنواره بودند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، ظهر امروز ۲۸ دی ماه در حالی آیین قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره، برگزار شد که فیلم‌های مستند و کوتاه، غایب این مراسم بودند.

بنابراین با وجودی که ترتیب نمایش آثار بخش سودای سیمرغ در برج میلاد به عنوان خانه جشنواره مشخص شده است، اما روشن نیست آثار مستند و کوتاه نیز برای اهالی رسانه نمایش و نشست خواهند داشت یا خیر.

در عین حال ممکن است در ساعات یا روزهای آینده، برنامه نمایش این آثار در برج میلاد اعلام شود.

همچنین با توجه به این که در آیین قرعه‌کشی امروز، ساعت نمایش فیلم‌های بلند داستانی اعلام نشد، ممکن است زمانی برای نمایش آثار کوتاه و مستند در دبیرخانه جشنواره مشخص شده باشد.

خانه جشنواره که در سال‌های گذشته «کاخ جشنواره» نامیده می‌شد، مطابق معمول همه‌ساله، در روزهای برگزاری جشنواره میزبان اهالی رسانه و صاحبان آثار و همچنین نشست‌های خبری عوامل فیلم‌ها خواهد بود.

فیلم‌های «آن مرد با اتوبوس آمد» به کارگردانی نیما مهدیان، «احتضار» به کارگردانی حجت طاهری، «تفنگ برادرم» به کارگردانی کامران جاهدی، «دبستان پارسی» به کارگردانی حسن نقاشی، «سرباز شماره صفر» به کارگردانی محمد سلیمی راد، «مشق امشب» به کارگردانی اشکان نجاتی و مهران نعمت‌الهی، «هیچکس منتظرت نیست» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده و «یکی از رویاهای من» به کارگردانی محسن هادی آثار بخش مستند چهلمین جشنواره فیلم فجر را تشکیل می‌دهند.

فیلم‌های «آهو» به کارگردانی مهسا رضوی، «ارفاق» به کارگردانی رضا نجاتی، «تابوت» به کارگردانی اکبر زارع، «گذشته» به کارگردانی حمید محمدی، «گوزن» به کارگردانی هادی بابایی‌فر، «لئو» به کارگردانی محمدمعین روح‌الامینی، «ماجان» به کارگردانی فردین انصاری، «هاجرو» به کارگردانی افشین اخلاقی فیض‌‌آثار، «هرگز، گاهی، شاید» به کارگردانی شادی کرم‌رودی و «ویار» به کارگردانی نیز در بخش سینمای کوتاه به رقابت می‌پردازند.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است