بازیگری که پیشنهاد تارانتینو را رد کرد/ تراولتا جای مایکل مدسن! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸

بازیگری که پیشنهاد تارانتینو را رد کرد/ تراولتا جای مایکل مدسن!

مایکل مدسن تایید کرده است نقش مشهور وینسنت وگا در فیلم «پالپ فیکشن» برای او در نظر گرفته شده بود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندی‌وایر، اگر مایکل مدسن بازیگر فیلم های «سگ های انباری» و «هشت نفرت انگیز» پیشنهاد تارانتینو را برای بازی در فیلم «پالپ فیکشن» پذیرفته بود جهان از وینسنت وگا با بازی تراولتا بی بهره می شد.

مدتهاست شایعاتی درباره انتخاب اول تارانتینو برای نقش وینسنت وگا در فیلم «پالپ فیکشن» در محافل سینمایی وجود دارد، گویا قرار بوده مایکل مدسن نقش اصلی فیلم تارانتینو را بازی کند. مدسن و تارانتینو پیش از آن در فیلم «سگ های انباری» با هم کار کرده بودند.

حالا در مستند جدیدی که درباره کارهای تارانتینو قرار است منتشر شود، مدسن تایید کرده که نقش مشهور وینسنت وگا در فیلم «پالپ فیکشن» برای او در نظر گرفته شده بود که البته او آن را رد کرد و به جای آن در فیلم «وایت ارپ» لارنس کسدان در نقش ویرجیل ارپ بازی کرد.

مدسن در این مستند درباره این انتخاب چنین گفته است: من متعهد شده بودم که در فیلم «وایت ارپ» بازی کنم بعد از آن تارانتینو مرا برای «پالپ فیکشن» خواست و چون هر دوی آنها همزمان می خواست ساخته شود، کار را تارانتینو را رد کردم.

مدسن که گویا از اینکه تراولتا این نقش را بازی کرده ناراحت نیست در جواب این پرسش که آیا واقعیت دارد که بخشی از وجود جان تراولتا در این نقش است، گفت: تراولتا تا قبل از این اثر در فیلم های مربوط به بچه ها بازی می کرد که ناگهان به نقش وینسنت وگا با کلاه گیسی روی سر ظاهر شد. تا قبل از آن کسی تراولتا را با یک اسلحه لعنتی ندیده بود. این دلیل اصلی موفقیت فیلم بود.

نقش وینسنت وگا دوره جدیدی در کارنامه کاری تراولتا رقم زد و او را نامزد جایزه اسکار کرد. این در حالی است که فیلم «وایت ارپ» کسدان با یک شکست مفتضحانه در گیشه روبرو شد.

مدسن بعدها با تارانتینو در فیلم های «بیل را بکش»، «هشت نفرت انگیز» و «روزی روزگاری در هالیوود» همکاری کرد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است