نمایش آثار گروهی از هنرمندان کارتون و کاریکاتور اردبیل در خانه کاریکاتور | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸

نمایش آثار گروهی از هنرمندان کارتون و کاریکاتور اردبیل در خانه کاریکاتور

نمایشگاه «گروهی از هنرمندان کارتون و کاریکاتور اردبیل» از 3 تا 13 بهمن به صورت حضوری و مجازی در خانه کاریکاتور برگزار می‌شود.

به گزارش صبا، نمایشگاه گروهی از هنرمندان کارتون و کاریکاتور اردبیل به نام «گروهی از هنرمندان کارتون و کاریکاتور اردبیل» در محل خانه کاریکاتور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تاریخ ۳ بهمن ماه لغایت ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

این نمایشگاه منتخبی است از آثار هنرمندان کارتون و کاریکاتور اردبیل است که عبارتند از زنده‌یاد شهرا رضایی، خسرو حیدری، قاسم لطفی، شیرین قلی‌پور، رسول حاجی زاده، بهرام بابایی، یلدا هاشمی نژاد، ساناز خادم یحیوی، الهه خرامان، مریم خرمی، سهراب خیری، لیلی سلیمی، اکبر روحی، محسن فرخی و باقر واثق.

علاقه‌مندان می توانند برای بازدید از این آثار از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴:۳۰ و پنجشنبه ها ۹ الی ۱۳ (به استثنا ایام تعطیل) به نشانی تهران، خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان همت، خیابان داود گلنبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن ( کتابی )، پلاک ۴۴ مراجعه کنند.

همچنین این آثار به‌صورت مجازی در صفحه اینستاگرام خانه کاریکاتور ایران به نشانی @Iranian_Cartoon_House به صورت مجازی در معرض تماشا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است