به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی تلوبیون، اکران آنلاین و رایگان فیلم سینمایی «یدو» ساخته مهدی جعفری از ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۷ بهمن در پلتفرم تلوبیون پلاس آغاز می‌شود.

این فیلم بر اساس داستان «زخم شیر» از صمد طاهری و با فیلمنامه‌ای از مهدی جعفری و مهین عباس‌زاده، محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. ستاره پسیانی و میلاد صویلاوی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی‌اند.

این فیلم‌ به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح، نامزد ۱۳ سیمرغ بلورین سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر و برنده ۵ سیمرغ بلورینِ بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری، بهترین صدابرداری و بهترین صداگذاری شد. ستاره پسیانی هم برای درخشش در «یدو» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره را دریافت کرد.

«یدو» روایتگر وضعیت خانواده‌ای در محاصره آبادان است. «یدو» پسر نوجوان این خانواده، مرد خانه است و در طول فیلم، دچار چالش‌هایی می‌شود. این فیلم را می‌توان ادامه‌ای بر فیلم «۲۳ نفر» ساخته قبلی مهدی جعفری درباره حضور نوجوانان در دفاع مقدس دانست.

تلوبیون پلاس بعد از اکران «تک تیرانداز»، از صبح هفتم بهمن میزبان دومین اکران آنلاین و رایگان فیلم‌های ‌سینمایی روز ایران با «یدو» است. کاربران می‌توانند از روز پنج‌شنبه با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، به صورت رایگان و با اینترنت نیم‌بها، این فیلم‌سینمایی را تماشا کنند.

انتهای پیام/