رییس رسانه ملی از پشت صحنه «سلمان فارسی» بازدید کرد/ ادامه فیلمبرداری در شهرک غزالی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۱

رییس رسانه ملی از پشت صحنه «سلمان فارسی» بازدید کرد/ ادامه فیلمبرداری در شهرک غزالی

رییس سازمان صدا وسیما سه شنبه پنجم بهمن طی بازدید از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»، که در شهرک غزالی در حال تصویربرداری است، در جریان مراحل مختلف تولید این سریال قرار گرفت.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، دومین بازدید پیمان جبلی، رییس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری صورت گرفت. این بار وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول، حمید شاه آبادی معاون سیما، حسین قرایی  مدیر کل روابط عمومی، مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما و جواد رمضان نژاد رئیس مرکز سیما فیلم، رییس رسانه ملی را همراهی می‌کردند.

در ابتدای این بازدید جبلی با حضور در صحنه فیلم‌برداری در جریان ضبط سکانس شفا یافتن گدای معبد سلیمان اورشلیم قرار گرفت. این سکانس در دو نوبت با حضور بازیگران و هنروران از زوایای مختلف ضبط شد.

رییس رسانه ملی سپس در جمع عوامل، با اشاره به اهمیت مجموعه‌های تاثیرگذار تلویزیونی گفت: سریال «سلمان فارسی» اثری عظیم و تاثیرگذار است و امیدوارم فرایند تولید این سریال بدون مانع ادامه داشته باشد.

میرباقری نیز، با تشکر از حضور رییس سازمان و هیات همراه گفت: حضور شما تاثیرگذار بوده و باعث می‌شود ما با انرژی و قوت قلب بیشتر پیش برویم.

کارگردان سریال «سلمان فارسی» با اشاره به اهمیت زمان‌بندی در تداوم این سریال ابراز امیدواری کرد که با مساعدت دوستان ساخت دکورهای سریال، طبق زمان‌بندی پیش برود، تصریح کرد: تلاش من بر این است که کار بدون توقف پیش برود و همزمان با فیلمبرداری بخش‌های دیگر، مانند ساخت دکورهای ایران هم به سرانجام برسد.

در ادامه میرباقری با نمایش بخش‌های پیش تولید دکور ایران در دوره ساسانی، رییس رسانه ملی و همراهان را در جریان نحوه ساخت این بخش قرار داد.

عباس بلوندی مدیر طراحی این بخش نیز درباره ساخت «آتشگاه» و «سربازخانه ماربین»، «شهر جی»، «دروازه میدان مشق» و« دیوان خانه» که بخش‌های اصلی ایران ساسانی هستند با توضیحات تکمیلی، رییس سازمان را درجریان برنامه‌ریزی‌های ساخت و سازهای دکور این بخش قرار داد.

در پایان بازدید کلنگ ساخت بخش‌هایی از دکورهای ایران در دوره ساسانی توسط پیمان جبلی، داوود میرباقری و حسین طاهری تهیه کننده این سریال زده شد.

داوود میرباقری به همراه عوامل سریال «سلمان فارسی» پس از شاهرود، جلفا، شهرک سینمایی نور قم، سواحل مازندران و جزیره قشم، اکنون در شهرک غزالی مستقر شده‌است و به مسیر فیلمبرداری خود ادامه می‌دهد.

همزمان با فیلمبرداری بخش‌های پایانی فصل بیزانس در شهرک غزالی، ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی و ساخت برخی دکورها در مناطق مورد تایید تیم سازنده نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500