جدیدترین خبرها از چهلمین جشنواره تئاتر فجر/ اجراهای صحنه‌ای از ۱۷ بهمن‌ شروع می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۲
وحید لک به صبا گفت:

جدیدترین خبرها از چهلمین جشنواره تئاتر فجر/ اجراهای صحنه‌ای از ۱۷ بهمن‌ شروع می‌شود

مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از جزییات برگزاری این رویداد هنری سخن گفت.

وحید لک مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره روند اجرایی جشنواره تئاتر عنوان کرد: تاریخ برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۴ الی ۲۶ بهمن ماه اعلام شده است که روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه افتتاحیه رسمی این رویداد با حضور مقامات و مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری یزد در شهر یزد انجام می شود.

او با اشاره به بخش اجرای نمایش های صحنه ای این دوره از جشنواره اظهار کرد: بلافاصله پس از مراسم افتتاحیه و ایام تعطیل به مناسبت شهادت امام هادی(ع) از روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه اجراهای بخش صحنه ای و محیطی آغاز می شود.

این مدیر هنری بیان کرد: براساس پیش بینی دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای اجرای هر اثر نمایشی در طول یک روز دو سانس در نظر گرفته خواهد شد.
مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اشاره به بخش های عکس، پوستر و نمایشنامه نویسی جشنواره اظهار کرد: با آغاز افتتاحیه جشنواره در یزد، نمایشگاه عکس و پوستر این دوره از جشنواره نیز در شهر یزد و خانه هنرمندان ایران در تهران آغاز به کار می کند.

لک ادامه داد: با توجه به زمانی که از قبل برای بررسی بخش عکس، پوستر و نمایشنامه نویسی جشنواره در نظر گرفته شده است روز ۱۴ بهمن ماه پس از برگزاری افتتاحیه اهدای جوایز به نفرات برتر هر بخش نیز صورت می گیرد.

مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اشاره به محدود بودن سالن های نمایش و کمبود تعداد صندلی در مقایسه با نیاز تماشاگران برای بلیت فروشی بخش صحنه ای گفت: بلیت‌فروشی جشنواره تئاتر فجر مانند جشنواره فیلم نیست که سالن های زیادی زیر بار اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر هستند.

او مطرح کرد: ما در سالن های برگزارکننده جشنواره تئاتر در خوش‌بینانه ترین حالت ممکن به طور مثال برای هر اثر در دو سانس دویست نفر ظرفیت داریم که باید از این تعداد بلیت سهمیه اصحاب رسانه، دانشجویان، استادان تئاتر و شرکت کنندگان را در نظر بگیریم.

وحید لک در پایان گفت: برنامه کلی برگزاری جشنواره، زمان دقیق بلیت‌فروشی و اسامی استادان برنامه بزرگداشت که قرار است در روز افتتاحیه جشنواره تئاتر در یزد صورت بگیرد روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه در نشست رسانه ای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام خواهد شد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ بهمن ماه سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000