«دست فرمون» به ایستگاه پایانی رسید/ برگزاری فینال از دهم بهمن | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴

«دست فرمون» به ایستگاه پایانی رسید/ برگزاری فینال از دهم بهمن

مسابقه بزرگ «دست فرمون» با اجرای کامران تفتی پس از ۵۱ قسمت از یکشنبه دهم بهمن فینال این دوره از مسابقات را برگزار می‌کند.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، مسابقه «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و با اجرای کامران تفتی امشب نهم بهمن ماه با برگزاری آخرین مرحله نیمه‌نهایی به یک قدمی فینال می‌رسد.
امشب در قسمت ۵۱ «دست فرمون» چهار فینالیست‌ گروه‌های امدادی مشخص می‌شوند و در کنار چهار راننده منتخب «باشگاه اتومبیلرانی» قرار می‌گیرند تا یکشنبه دهم بهمن فینال «باشگاه اتومبیلرانی» و دوشنبه یازدهم بهمن ۱۴۰۰ فینال گروه‌های امدادی به سومین فصل «دست فرمون» خاتمه دهد.
فصل سوم این مسابقه اتومبیلرانی که با شکل متفاوتی نسبت به ۲ فصل پیشین کار خود را با ۳۰ گروه امدادی و ۶۰ راننده در «باشگاه اتومبیلرانی» آغاز کرد، حال به ایستگاه پایانی رسیده است و در کنار تشکیل باشگاهی برای رانندگان علاقه‌مند به رشته اسلالوم و ورود مسابقات گروهی به پیست برای اولین بار، تغییرات بسیاری در طراحی مراحل خود به وجود آورد تا بتواند مسابقات را در بالاترین سطح برگزار کند.
فصل نخست این مسابقه اتومبیلرانی که یکی از بزرگترین برنامه‌های میدانی تلویزیون به‌حساب می‌آید، سال ۹۸ و فصل دوم آن شهریور ۹۹ پخش شد.
سه قسمت پایانی سومین فصل «دست فرمون» از شنبه نهم تا دوشنبه یازدهم بهمن ماه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است