مهران احمدی با اولین سریالش در راه پلتفرم‌ها/ «بی‌گناه» پیش از نوروز می‌آید؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
صبا گزارش می‌دهد؛

مهران احمدی با اولین سریالش در راه پلتفرم‌ها/ «بی‌گناه» پیش از نوروز می‌آید؟

سریال نمایش خانگی «بی‌گناه» به زودی در پلتفرم‌ها به انتشار خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، مجموعه «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی، از تازه‌ترین محصولات نمایش خانگی است که این روزها در مرحله تصویربرداری قرار دارد.

این سریال به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو به انتشار خواهد رسید.

محسن کیایی سرپرست نویسندگان و عماد رضایی نیک و رضا علیپور نویسندگان فیلمنامه «بی‌گناه»، از معدود عوامل این سریال‌ هستند که به صورت رسمی معرفی شده‌اند.

گفته می‌شود محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ماهور الوند، ویشکا آسایش، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و هدیه بازوند، همراه با خود مهران احمدی، بازیگران نخستین سریال به کارگردانی این سینماگرند.

«بی‌گناه» نخستین تجربه مهران احمدی در زمینه کارگردانی سریال است. او پیش‌تر دو فیلم کمدی «مصادره» و «سگ‌بند» را کارگردانی کرده که دومی هنوز به نمایش درنیامده است.

اگرچه تاکنون ارتباط مشخصی میان خط داستانی این مجموعه با سریال محبوب «هم‌گناه» اعلام نشده، اما نام مشابه دو سریال و همچنین برخی سازندگان مشترک میان دو اثر، بسیاری از مخاطبان را به این نتیجه رسانده که «بی‌گناه» ادامه یا اسپین‌آفی از «هم‌گناه» است. هردوی این مجموعه‌ها، محصول موسسه نوین کارن فیلم‌اند که به تازگی به نوآر کارن فیلم تغییر نام داده است.

در حالی که تاکنون زمان پخش این سریال از سوی پلتفرم فیلیمو اعلام نشده، اما گفته می‌شود قسمت نخست «بی‌گناه» پیش از آغاز سال ۱۴۰۱ به نمایش خانگی خواهد آمد.

عکس از محسن کرمانی است و مهران احمدی، در پشت صحنه این سریال را نشان می‌دهد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است