بازدید معاون امور هنری از کارگاه نقاشی حبیب‌الله صادقی/ سعی دارم روایتگر تاریخ باشم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵

بازدید معاون امور هنری از کارگاه نقاشی حبیب‌الله صادقی/ سعی دارم روایتگر تاریخ باشم

معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین از کارگاه نقاشی حبیب الله صادقی بازدید کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمودسالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر یکشنبه ۱۰بهمن ماه با حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین ضمن گفتگو با حبیب الله صادقی هنرمند پیشکسوت در جریان روند آماده‌سازی آثار این هنرمند عرصه نقاشی، کاریکاتور و گرافیک قرار گرفت.

در این بازدید حبیب‌الله صادقی با اشاره به نبرد تاریکی و روشنایی در آثارش گفت: همواره تلاش می‌کنم در خلق آثارم روایتگر تاریخ در حوزه های مختلف انقلابی، حماسی، ادبی و باستانی باشم.

صادقی ضمن بیان خاطراتی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و تأثیر آن در خلق آثارش و سایر هنرمندان انقلابی عنوان کرد: باید مراقبت کنیم که هنرمندان انقلاب که به نوعی سرمایه‌های ما هستند از گردونه خارج نشوند.

در این بازدید محمود سالاری ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار با آزوی سلامتی برای این هنرمند خاطرنشان کرد: استاد حبیب الله صادقی در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس با آثارش در کنار مردم بود و باورها و آرمان‌های مردم را نقش زد، کسی که انقلابی است و تفکر آرمانی دارد همواره به دنبال ایجاد تحول، تجلی، قرائت و یافت جدید از روحیه انقلابی است و او تاکنون با زبان هنر، ثابت قدم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است