علیرضا بیرانوند برای ایفای نقش «بیرو» بسیار کمکم کرد/ نسبت فامیلی نداریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۴
حسین بیرانوند در گفتگو با صبا:

علیرضا بیرانوند برای ایفای نقش «بیرو» بسیار کمکم کرد/ نسبت فامیلی نداریم

حسین بیرانوند بازیگر فیلم سینمایی «بیرو» درباره ایفای نقش علیرضا بیرانوند در این فیلم توضیح داد.

حسین بیرانوند بازیگر فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره روند حضور خود در این فیلم سینمایی به عنوان بازیگر نقش علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال توضیح داد: دلیل اول حضور من در این فیلم در مرحله اول شباهتی بود که به علیرضا بیرانوند داشتم و بعد از آن این بود که خودم هم به عنوان دروازه‌بان، فوتبال بازی می کنم.

بیرانوند درباره آشنایی با گروه فیلمسازی فیلم «بیرو» و انتخاب او برای این نقش عنوان کرد: در سال ۱۳۹۸ عکسی با لباس فوتبال در صفحه اینستاگرام خود گذاشتم و فردی به نام مجتبی زرین‌جو از عوامل سینمایی که در وزرات فرهنگ و ارشاد لرستان کار می کند، این عکس را دید و مرا به گروه کارگردانی «بیرو» معرفی کرد.

او ادامه داد: ماجرای روند حضور من در این فیلم سینمایی خودش یک فیلم دیگر است؛ اوایل با توجه به اینکه قبلا جلوی دوریبن بازی نکرده بودم، بازیگری برای من خیلی سخت بود اما همه عوامل برای بازی در این نقش به من کمک کردند.

بازیگر نقش بیرانوند تشریح کرد: من سه ماه در تهران عضو آکادمی فوتبال علیرضا بیرانوند بودم و آن زمان در رستوران می خوابیدم و کار می کردم  اما به دلیل مسافرت های علیرضا بیرانوند و تمرین هایی که در تیم ملی داشت، موفق نشدم او را ببینم تا اینکه برای اولین بار در پیش تولید فیلم همدیگر را دیدیم و او در روند بازی در این فیلم به من بسیار کمک کرد.

این بازیگر درباره شناختی که نسبت به علیرضا بیرانوند دارد، خاطرنشان کرد: من از قبل درباره علیرضا بیرانوند با توجه به مصاحبه ها و حضورش در برنامه های تلویزیونی شناخت اندکی داشتم اما در زمان پیش‌تولید «بیرو» او یک‌بار به دفتر فیلمسازی آمد و در طول فیلمبرداری هم به صورت مجازی در ارتباط بودیم که این ارتباط کمک زیادی به ایفای نقش کرد.

حسین بیراوند در پایان درباره شباهت فامیلی اش به علیرضا بیرانوند اظهار کرد: من و علیرضا بیرانوند از یک ایل بزرگ در لرستان هستیم ولی نسبت فامیلی بین ما وجود ندارد. اینکه ما هم‌زبان، هم‌فامیل و هر دو اهل یک خطه هستیم، برای هر دوی ما جذاب بود.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/938/668/000
  • بی‌بدن
    28/870/338/000
  • سال گربه
    22/546/088/000
  • آپاراتچی
    4/462/970/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/640/386/500
  • پرویز خان
    3/328/739/500
  • نوروز
    3/210/631/000
  • مست عشق
    3/202/755/000
  • آسمان غرب
    3/124/559/000