اعضای چهاردهمین هیات‌مدیره‌ انجمن مستندسازان سینمای ایران انتخاب شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸

اعضای چهاردهمین هیات‌مدیره‌ انجمن مستندسازان سینمای ایران انتخاب شدند

مجمع عمومی سالانه انجمن مستندسازان سینمای ایران یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صبا، در ابتدای جلسه مجمع عمومی سالانه انجمن مستندسازان سینمای ایران که یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد و ریاست آن را ابراهیم مختاری بر عهده داشت، گزارش عملکرد هیات مدیره، گزارش مالی و گزارش بازرس انجمن مستندسازان به اتفاق آرای حاضران مورد تایید قرار گرفت.

در ادامه و پس از بحث و بررسی نظرات در مورد پیش‌نویس سند چشم‌انداز، مجمع از هیات‌مدیره‌ی دوره‌ چهاردهم خواست تا بر اساس نسخه‌ی اول سند چشم‌انداز انجمن، ماموریت هیات‌مدیره پیشین برای اصلاح اساسنامه‌ را ظرف مدت شش ماه به پایان برساند و در مجمع به رای بگذارد.

در این جلسه همچنین عضویت افتخاری آقای حمید احمد لاری مورد تایید قرار گرفت.

در پایان، انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن مستندسازان برگزار شد که پس از ارائه‌ برنامه و نظر توسط نامزدها و مخالفان و موافقان، رای گیری میان حاضران صورت گرفت.

بر این اساس خانم‌ها و آقایان حمید جعفری، رضوان سرمد، سپیده ابطحی، داود آجرلو و فریده صارمی به عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره و آقایان فرزاد جعفری و سهند سرحدی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره انتخاب شدند.

همچنین مرتضی پایه‌شناس به عنوان بازرس و صادق دهقانی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

هیات‌مدیره‌ منتخب، چهاردهمین هیات‌مدیره‌ تاریخ فعالیت انجمن مستندسازان است که به عنوان قدیمی‌ترین تشکل مستندسازان سینمای ایران در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است