«مرد بازنده» یک نوآر تمام و کمال ایرانی است/ من ناخودآگاهِ قهرمان فیلمم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
بابک کریمی در گفتگو با صبا:

«مرد بازنده» یک نوآر تمام و کمال ایرانی است/ من ناخودآگاهِ قهرمان فیلمم

بابک کریمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش خود در فیلم سینمایی «مرد بازنده» که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فجر حضور دارد، سخن گفت.

بابک کریمی بازیگر فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد درباره نقش خود در این فیلم عنوان کرد: نقش من در فیلم «مرد بازنده» به نوعی ناخودآگاهِ قهرمان فیلم است.

او افزود: این نقش راوی شخصیتی است که ما همیشه در کنار خودمان داریم و در لحظات غیرمنتظره به صورت ناگهانی غافلگیرمان کرده و واقعیتی را به ما یادآوری می کند. این همان شخصیتی است که گاهی اوقات حمایتمان کرده و گاهی اوقات با ما دعوا می کند و وجدان آدم را نشان می دهد.

کریمی درباره کلیت فیلم سینمایی «مرد بازنده» اظهار کرد: کلیت فیلم یک نوآر تمام و کمال ایرانی است با یک شهر تهران که خیلی به ندرت سیاه و با این کنتراست دیده شده است.

بازیگر «مرد بازنده» درباره سالن اکران آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: ظرفیت سالن ها خوب است اما با توجه به اینکه این سالن برای کنسرت است، نیاز است تا صدایش مجدد برای سینما تنظیم شود.

او ادامه داد: مساله مهم کیفیت بد صدای سالن است که به نظرم اگر صدا را ببندند و کارها را زیرنویس کنند خیلی مقبول تر باشد.

بابک کریمی در پایان درباره کارهایش در حوزه تئاتر نیز گفت: نمایش «الویرا ۲۰۲۰» در سال ۱۳۹۸ با بازی و کارگردانی من برای یک هفته روی صحنه رفت که با آغاز فراگیری کرونا  کار تعطیل شد و اکنون در فکر این هستم که این اثر را دوباره اجرا کنم.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است