پروژه باید قابلیت بازگشت سرمایه را داشته‌ باشد/ ریسک بزرگ در انتخاب موضوع «علف زار» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۱
بهرام رادان مطرح کرد؛

پروژه باید قابلیت بازگشت سرمایه را داشته‌ باشد/ ریسک بزرگ در انتخاب موضوع «علف زار»

بهرام رادان تهیه کننده فیلم سینمایی «علف زار» درباره تهیه و تولید این اثر سخن گفت.

بهرام رادان تهیه کننده فیلم سینمایی «علف زار» که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد امروز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه پس از نشست خبری این فیلم در سالن اصلی خانه جشنواره در برج میلاد در جمع خبرنگاران درباره ساخت آثار اجتماعی عنوان کرد: امیدوارم مسئولان با تماشای این فیلم ببینند که چقدر ساخته شدن آثاری که دغدغه اجتماعی دارند، تاثیرگذار است و می تواند باعث پیشگیری از وقوع جرم شود.

او ادامه داد: قطعا مسئولان با دیدن تاثیر این آثار در نشان دادن فیلم به عنوان یک عمل ناشایست مثل اکنون که با سعه صدر و لطف با تیم ما برخورد کردند به دیگر تولیدات از این دست نیز می پردازند و شاید محصولات آینده سینمای ایران بتواند سهم کوچکی در پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد.

این تهیه کننده و بازیگر سینما با اشاره به حضور خود به عنوان مقام تهیه کننده در آثار سینمایی اظهار کرد: حمایت من از آثار سینمایی به عنوان تهیه کننده ربطی به سن افراد ندارد و قطعا نمی گویم که تنها با فیلمسازان جوان کار می‌کنم بلکه پروژه باید قابلیت بازگشت سرمایه را در هر ژانری چه اجتماعی و چه جنایی داشته باشد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «گربه سیاه» مطرح کرد: قطعا در هر پروژه ای بازگشت سرمایه باید اتفاق بیفتد چون ما نه از سهمیه دولتی استفاده می‌کنیم نه از جایی بودجه ای برایمان در نظر گرفته می شود بلکه ما به صورت شخصی در آثار سرمایه گذاری می کنیم و تا این سرمایه برنگردد، نمی توانیم پروژه بعدی را آغاز کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «علف زار» اظهار کرد: انتخاب موضوع و البته کار با کارگردان کار اولی ریسک بزرگی بود من فقط فیلم های کوتاه کاظم دانشی را دیده بودم و در مورد موضوع فیلم نیز می دانستم که قصه ای چالش برانگیز است.

بازیگر فیلم سینمایی «بی پولی» درباره دلیل اعتماد خود برای همراهی با پروژه سینمایی «علف زار» توضیح داد: خیلی از دوستان من کاظم دانشی را نمی شناختند اما زمانی که گروه بازیگران دور هم جمع شدند و تیم تشکیل شد، احساس کردم یک روحیه تیمی پشت این ماجرا هست که باعث اعتماد من شد و خیالم را تا حدی برای تهیه کنندگی این فیلم راحت کرد.

بهرام رادان در پایان گفت: امیدوارم فیلم سینمایی «علف زار» باعث شود تا افراد قبل از اینکه دچار لغزش شوند به عاقبت کاری که می کنند، پی ببرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است