انتظار سوال‌های تخصصی‌تری از رسانه‌ها داریم/ «شادروان» فیلمی برای همه طبقه‌های جامعه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
بهرنگ علوی در گفتگو با صبا پلاس:

انتظار سوال‌های تخصصی‌تری از رسانه‌ها داریم/ «شادروان» فیلمی برای همه طبقه‌های جامعه

بازیگر فیلم «شادروان» درباره نقش خود در این پروژه و حاشیه‌های نشست پرسش و پاسخ این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر توضیح داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، بهرنگ علوی بازیگر فیلم سینمایی «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی و با تهیه کنندگی عباس نادران که روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه در چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد اکران شد به گفتگو با صبا پلاس نشست.

بهرنگ علوی در این گفتگو درباره نقش متفاوت خود در فیلم سینمایی «شادروان» مطرح کرد: بازی در «شادروان» برای خود من هم عجیب بود زیرا فیلم رگه‌هایی از کمدی در خود دارد. فضای فیلم درباره خانواده‌ای است که با بحران‌های متفاوت رو به رو می‌شود و این اتفاق باعث می‌شود که مخاطب به چالش‌های زندگی آن‌ها بخندد.

وی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین ویژگی قصه و فیلمنامه «شادروان» چیست، گفت: پدیده‌ای در سینما نهادینه شده است که یک اتفاق عجیب باید تبدیل به یک فیلمنامه شود. ولی اتفاق‌های عجیب چند درصد از جامعه را درگیر می‌کند و چقدر مردم می‌توانند با آن داستان هم‌ذات پنداری کنند. اما همه ما در زندگی شبیه به خانواده «شادروان» را دیده‌ایم و برای ما زندگی آن‌ها غیرقابل باور نیست و این مساله باعث می‌شود از هر طبقه اجتماعی که این فیلم را می‌بیند آن را دوست داشته باشد.

این بازیگر درباره حاشیه‌های نشست فیلم سینمایی «شادروان» که با پرسش‌هایی همراه بود که بارها نشست را به چالش کشید، توضیح داد: انتظار ما از اهالی رسانه، مطبوعات و خبرنگارها بالاست و توقع داریم که پرسش‌ها در نشست پرسش و پاسخ سطحی نباشند و بین پرسش‌هایی که در این نشست مطرح می‌شود با پرسش‌هایی فضای مجازی تفاوت باشد. البته انتظار داریم این روند در برابر تمام فیلم‌‌ها با پرسش‌های کارشناسی شده‌تر همراه باشد.

وی در پایان اشاره کرد: من به عنوان یک بازیگر در نشست پرسش و پاسخ دوست دارم که پرسش‌ها آنقدر تخصصی باشند که در ذهن خودم بارها پاسخ مدنظر را تکرار کنم، اینکه با این پیش فرض وارد نشست شوم که اتفاق و چالش‌های خاصی برای من در پاسخگویی نمی‌افتند، برای خود من پسندیده نیست.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است