بامداد افشار یکی از بهترین آهنگسازان است/ منتظر آلبوم و کنسرت‌های رضا یزدانی باشید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
علی اوجی در گفتگو با صبا:

بامداد افشار یکی از بهترین آهنگسازان است/ منتظر آلبوم و کنسرت‌های رضا یزدانی باشید

علی اوجی تهیه کننده آثار رضا یزدانی و بازیگر و تهیه کننده فیلم سینمایی «بی مادر» درباره این فیلم و فعالیت‌های موسیقایی رضا یزدانی گفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، نشست خبری فیلم سینمایی «بی‌مادر» با حضور عوامل فیلم از جمله سید مرتضی فاطمی کارگردان، علی اوجی و محمدرضا مصباح تهیه کننده، محمود دهقانی طراح گریم، مسعود سلامی فیلمبردار و میترا حجار، پردیس پورعابدینی و پژمان جمشیدی بازیگران فیلم و سایر عوامل برگزار شد.

علی اوجی بعد از این نشست در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: فیلم سینمایی «بی مادر» یک فیلم اجتماعی با سوژه‌ای متفاوت است، نمی‌خواهم فیلم را اسپویل کنم و از اتفاقات جذابی که بین کاراکترهای این فیلم شکل می‌گیرد صحبت کنم، اما در نهایت امیدوارم که مردم از دیدن آن لذت ببرند.

این تهیه کننده و بازیگر درباره تاثیر و کیفیت موسیقی متن بامداد افشار آهنگساز فیلم‌های «ملاقات خصوصی»، «بی مادر» و «بی رویا» که در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند، عنوان کرد: بامداد افشار یکی از بهترین سازندگان موسیقی متن در سینما است که فیلمسازان بسیاری علاقه دارند با او همکاری کنند. زمانی که یک هنرمند در بهترین سطح فعالیت کند همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد.

علی اوجی تهیه کننده رضا یزدانی در حوزه موسیقی درباره فعالیت‌های موسیقایی این خواننده توضیح داد: در حال حاضر با توجه به شرایط نامشخص کرونایی کشور، فقط کنسرت پنجم اسفند در تهران قطعی شده است و در آینده باتوجه به شرایط کرونایی، کنسرت‌های جدید را برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه قطعه و آلبوم جدید از رضا یزدانی به زودی منتشر خواهد شد، گفت: آلبوم درخشانی که دو سال تمام برای آن زحمت کشیده شده است، به زودی منتشر خواهد شد و مخاطبان بدانند که هر چه زودتر با این آلبوم غافل گیر می‌شوند. این آلبوم در مراحل پایانی اخذ مجوز قرار دارد و به تبع در آینده کنسرت‌ها با محوریت قطعه‌های آخرین آلبوم رضا یزدانی برگزار خواهد شد.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است