اجرای «سفر برفی» از پنجشنبه ۲۱ بهم‍ن در مرکز تولید تئاتر کانون | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹

اجرای «سفر برفی» از پنجشنبه ۲۱ بهم‍ن در مرکز تولید تئاتر کانون

نمایش زنده و عروسکی «سفر برفی» به نویسندگی فرهاد اسماعیلی و کارگردانی کبری مالمیر و فرهاد اسماعیلی از روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری روی صحنه می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایش «سفر برفی» به کارگردانی کبری مالمیر و فرهاد اسماعیلی ویژه خردسالان  از روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه هر روز به جز روزهای شنبه ساعت ۱۶:۳۰ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

در خلاصه نمایش «سفر برفی» آمده است: «نخستین برف زمستانی باریده و گلوله‌های برفی در محله‌ها و کوچه‌ها مشغول بازی و شادی با کودکانند. خانواده پاروها نیز تولد پاروچه را جشن گرفته‌اند و تمام محله را کوچه به کوچه پارو می‌کنند. دو گلوله برفی در سفر به این محله با گلوله زغال روبرو می‌شوند که آرزو دارد کرسی بی‌بی جان را روشن کند. آنها با کمک بچه‌ها گلوله زغال را به آرزوی خود می‌رسانند در حالی‌که خودشان آب می‌شوند.»

کبری مالمیر، پویا یزدان‌جو، الهه امام‌زاده و زهرا براز بازیگران و بازی‌دهندگان عروسک این نمایش هستند.

طراحی صحنه و دکور نمایش «سفر برفی» را غزل اسماعیلی، طراحی و ساخت عروسک را فرهاد اسماعیلی و علیرضا حسین‌پور، طراحی پوستر و بروشور را سمیرا عاکف، طراحی نور را محمدرضا شاملوفرد، طراحی لباس را کبری مالمیر و نظارت کیفی را آتسا شاملو برعهده دارند.

آهنگساز این نمایش سعید جویان‌شاد، منشی صحنه زهرا براز، ساخت تیزر و افکت سمیع اسماعیلی و مسئول روابط عمومی ریحانه مطهری هستند.

کارگردانان این نمایش معتقدند که آموزش و تجربه موقعیت‌های متفاوت و مهم در زندگی خردسالان از اهمیت بالایی برخوردار است. چنانچه آموزش غیرمستقیم و کاربردی باشد تا سال‌های سال تاثیرش باقی خواهد ماند.

این دو کارگردان تئاتر کودک و نوجوان یادآور شدند که در این نمایش خردسالان با مفاهیم مسوولیت‌پذیری، احترام به خود و دیگران، کمک کردن در کارهای خوب را با همراهی و مشارکت شخصیت‌های نمایش تجربه می‌کنند و پیامد اتفاق‌های پیش آمده را هم می‌آموزند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش در نوبت عصر برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است