«نگهبان شب» برایم دوره تخصصی بازیگری‌ بود/ دو هفته تمرین برای رسیدن به لهجه مشهدی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
تورج الوند در گفتگو با صبا:

«نگهبان شب» برایم دوره تخصصی بازیگری‌ بود/ دو هفته تمرین برای رسیدن به لهجه مشهدی

بازیگر نقش اول مرد فیلم سینمایی «نگهبان شب» درباره نقش خود و نوع انتخاب او به عنوان بازیگر نقش اول عنوان کرد.

تورج اولوند بازیگر نقش اول فیلم سینمایی «نگهبان شب» به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا میرکریمی که در بخش رقابتی چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره نقش خود و احتمال نامزد شدن در بخش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد توضیح داد: تا به اینجا هم که توانسته ام بیایم کس دیگری مرا هدایت کرده است و هر اتفاقی که پیش بیاید از آن استقبال می‌کنم و توکل من در انتخاب شدن توسط داورها به خدا است.

وی درباره همکاری با رضا میرکریمی گفت: تجربه خیلی شگفت انگیزی بود. همکاری با رضا میرکریمی برای هر بازیگر یک دوره فشرده و تخصصی بازیگری است و خوشحالم که این اتفاق در ۲۷ سالگی برای من رخ داد و قطعا از تجربیات و اندوخته‌های این پروژه برای فیلم‌های بعدی استفاده خواهم کرد، از این نظر خیلی آدم خوش شانسی هستم و از رضا میرکریمی و محمد عسگری برنامه ریز و دستیار اول کارگردان فیلم تشکر می‌کنم.

الوند با اشاره به تاثیر محمد عسگری دستیار اول کارگردان فیلم «نگهبان شب» در انتخاب او به عنوان بازیگر این فیلم عنوان کرد: «نگهبان شب» پنجمین فیلمی است که مقابل محمد عسگری تست بازیگری دادم و هیچ وقت در دیگر تست‌های بازیگری انتخاب نشده بودم، ولی در این فیلم موفق شدم که نظر او را جلب کنم. محمد عسگری بعد از تست بازیگری به من گفت که دو هفته برای رسیدن به لهجه مشهدی تمرین کنم تا برای انجام تست‌های دیگر به من خبر دهند.

وی در پایان بیان کرد: بعد از دو هفته، تست‌های متفاوتی را در روزهای متوالی انجام دادم و بالاخره از بین ۱۳ هزار نفر داوطلب برای بازی در فیلم «نگهبان شب» انتخاب شدم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است