انتشار تیزر جدید انیمیشن «لایتیر»/ اسپین‌آف «داستان اسباب‌بازی» ماه ژوئن می‌آید+ فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۲

انتشار تیزر جدید انیمیشن «لایتیر»/ اسپین‌آف «داستان اسباب‌بازی» ماه ژوئن می‌آید+ فیلم

دیزنی و پیکسار تیزر جدید انیمیشن «لایتیر» با صداپیشگی کریس اوانز را منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کمپانی های دیزنی و پیکسار روز سه شنبه ۸ فوریه به صورت مشترک یک تیزر جدید از انیمیشن «لایتیر» منتشر کردند. این انیمیشن داستان باز لایتیر کاراکتر محبوب فرنشایز «داستان اسباب بازی» است.

این فیلم معرفی «زندگی واقعی» یا (انسانی) کاراکتر کوماندوی فضایی باز لایتیر است که الهام بخش اسباب بازی های انیمیشن «داستان اسباب بازی» محصول کمپانی پیکسار بود.

این انیمیشنِ علمی تخیلی با حضور کریس اوانز در جایگاه صداپیشه شخصیت باز روز ۱۷ ژوئن امسال به سینماها می آید.

کریس اوانز همزمان با انتشار نخستین تیزر این انیمیشن در ماه اکتبر در توییتر خود نوشته بود: فیلم های انیمیشن بخش بزرگی از کودکی من  بودند، آنها رویاهای من، ماجراجویی‌هایم و راه گریز من بودند…آنها برای من اولین پنجره را به سوی جادوی داستان سرایی و نمایش باز کردند.

در تیزر تازه منتشر شده، کاراکتر «باز» طی یک پرواز آزمایشی به دنیای بیگانه ها جایی که لشکر ربات‌ها و موجودات ناشناخته او را تعقیب می‌کنند، می رود. در این سفر یک گربه اسباب بازی سخنگو به نام «ساکس» نیز او را همراهی می کند.

اولین بار سال ۲۰۲۰ از سوی دیزنی خبر ساخت «لایتیر» اعلام شد. این انیمیشن را آنگاس مک لین کارگردانی کرده است و پیتر داکتر، اندرو استانتون، جو رنفت و جان لستر فیلمنامه آن را نوشته اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است