بازی در نقش دکتر نون چالش‌ بزرگ بازیگری است/ حامد کمیلی جایگزین شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
فرهاد آییش در گفتگو با صبا:

بازی در نقش دکتر نون چالش‌ بزرگ بازیگری است/ حامد کمیلی جایگزین شد

فرهاد آییش دلیل حضور نداشتن در نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» را حضورش در یک سریال اعلام کرد.

فرهاد آییش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که پیش از این به عنوان بازیگر نقش دکتر نون در نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر مصدق دوست داشت» به کارگردانی هادی مرزبان معرفی شده بود در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا عنوان کرد:  متاسفانه به دلیل اینکه درگیر بازی در یک سریال هستم زمان تمرین برای نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» را نداشتم.

بازیگر سریال «دیوار به دیوار» خاطرنشان  کرد: من با غم بسیار بزرگ مجبور شدم گروه نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» را ترک کنم.

او بیان کرد: خوش به حال کسی که این نقش را بازی می کند به دلیل اینکه یکی از بهترین نقش ها برای بازی است و شاید در نقش های ایرانی یکی از بهترین چالش ها باشد برای یک بازیگر.

فرهاد آییش در پایان عنوان کرد: همانطور که در آثار کلاسیک بازی در نقش شاه لیر نوشته ویلیام شکسپیر می تواند برای یک بازیگر چالش بزرگی باشد بازی در نقش دکتر نون در نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» هم همینطور است.

نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» نوشته شهرام رحیمیان است که با کارگردانی هادی مرزبان در بهار ۱۴۰۱ روی صحنه می رود.

حامد کمیلی در این اثر نقش دکتر نون را برعهده خواهد داشت.

صدرالدین زاهد بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر پیش از این به عنوان بازیگر نقش مصدق در این اثر معرفی شده است.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است