اکران «مرد حلزونی» از امروز ۲۳ بهمن در سینماهای هنر و تجربه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱

اکران «مرد حلزونی» از امروز ۲۳ بهمن در سینماهای هنر و تجربه

فیلم سینمایی «مرد حلزونی» به کارگردانی مزدک میرعابدینی از امروز 23 بهمن اکران خود را در سینماهای هنر و تجربه آغاز کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه هنر و تجربه، فیلم سینمایی «مرد حلزونی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مزدک میرعابدینی از امروز ۲۳ بهمن ماه به چرخه اکران هنر و تجربه پیوست.

در خلاصه داستان «مرد حلزونی» آمده است: «محمدعلی وندی، ۴۳ ساله، راننده دلیوری غذا در اورگان امریکا، زندگی گذشته خود را پشت فرمان مرور می‌کند. رفت و آمدها و سفرهای بسیار و بی‌حاصل خویش را به یاد می‌آورد. به آدم‌ها و فرصت‌های از دست رفته نگاه می‌کند و این آخرین روزیست که مملی در این کشور کار می‌کند. بی آن که بداند. پیش از آن که برای همیشه به وطنش ایران بازگردد. اما این دختر کیست؟ دختری که دارد قصه زندگی وندی را تعریف می‌کند؟»

مزدک میرعابدینی، وحدت یگانه، ماری تاناکا، فرزانه اسماعیلی، مارال ایراندوست، گوئندلین پرلاهیل، نیما شهیدی، ملوزین ماوری، حامد تاجیک، حسن حسین اوغلی، دزیره کلین، جنیفر شین و پگی ادامز از جمله بازیگران این اثر هستند.

عوامل این پروژه عبارتند از نویسنده و کارگردان: مزدک میرعابدینی، تدوین: هایده صفی‌یاری، دستیار و برنامه‌ریز: ندا صارمی‌منفرد، موسیقی: کریستف رضاعی، راوی: آسمان محمدبیگی، فیلمبرداران: آراد رزاقی و وینسنت والش، صدابردار: فرهاد باقری، طراح لوگو و تیتراژ: حامد بارئی طبری، طراح رنگ و نور: فرهاد قدسی، طراح صدا: انسیه ملکی، جلوه‌های بصری: بیتا اخلاقی، طراح تیزر: شاهین حق‌شعار، طراح پوستر: احسان برآبادی و سارا عبدالملکی، امور رسانه: ثمین مهاجرانی و آیدا اورنگ، موسیقی پایانی: قطعه (خارجی) از گروه بمرانی با سپاس از رادیو دیو، کیهان کلهر / دکتر فرهنگ هولاکویی، دستیار تهیه: جواد محمدبیگی، سرمایه‌گذاران: علی مصفا، کریستف رضاعی، مزدک میرعابدینی و ۱۰۷۰ Cinemaz Production ، تهیه‌کننده: مزدک میرعابدینی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است