«دایان» برنده دو جایزه از جشنواره فیلم ایندی‌فست آمریکا | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۳

«دایان» برنده دو جایزه از جشنواره فیلم ایندی‌فست آمریکا

فیلم «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور موفق به دریافت دو جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم ایندی‌فست آمریکا شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور موفق به کسب دو جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم ایندی‌فست فیلم اواردز (The IndieFEST Film Awards) شد.

این جشنواره که از سال ۲۰۰۸ در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار می‌شود، تلاش دارد به فیلمسازان جدید فضایی برای بهتر دیده‌شدن ارائه دهد. فیلمسازانی که با ابزارهای جدید فیلم‌هایی باکیفیت تولید می‌کنند.

«دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور و محصول سازمان سینمایی سوره، به کارگردانی بهروز نورانی پور روایت اسارت قریب به چهار هزار پناهجوی زنی است که در جریان جنگ با گروهک داعش هرگز نتوانستند به خانواده‌هایشان در آن سوی مرزها ملحق شوند و در این راه بسیاری از این خانواده‌ها در دل بحران مجبور به انتخاب و تصمیم شدند.

مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۱ فوریه برابر با ۲۲ بهمن‌ماه برگزار شد و دو جایزۀ دیپلم افتخار (انتخاب به عنوان یکی از ده فیلم برتر جشنواره از منظر هیئت داوران) و بهترین کارگردانی به بهروز نورانی‌پور برای فیلم سینمایی «دایان» تعلق گرفت پخش بین الملل این فیلم توسط مرکز بین الملل سازمان سینمایی سوره انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است