نمایشنامه‌خوانی «بازی ازدواج» داستان زن و شوهری در آستانه جدایی است/ احتمال اجرای صحنه‌ای | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۴
آساره هداوند در گفتگو با صبا:

نمایشنامه‌خوانی «بازی ازدواج» داستان زن و شوهری در آستانه جدایی است/ احتمال اجرای صحنه‌ای

آساره هداوند کارگردان نمایشنامه خوانی «بازی ازدواج» درباره موضوع و اجرای این اثر توضیح داد.

آساره هداوند کارگردان نمایشنامه خوانی «بازی ازدواج» نوشته ادوارد آلبی در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا عنوان کرد: نمایشنامه «بازی ازدواج» دو کاراکتر دارد و درباره زن و شوهری است که در آستانه جدایی هستند ولی به یاد گذشته و دونفره های خودشان می افتند و اینکه خیلی همدیگر را دوست دارند.

او افزود: نمایشنامه «بازی ازدواج» به عصر امروز و زندگی مدرن و فاصله ای که بین زن و شوهرها ایجاد می شود، پرداخته است.

هداوند درباره اجراخوانی این اثر بیان کرد: از آنجا که همزمانی با جشنواره بین المللی تئاتر فجر و نزدیک شدن به اسفندماه زمان مناسبی برای اجرای صحنه ای نبود، ترجیح دادم تا این اثر را به صورت نمایشنامه خوانی کار کنم.

این بازیگر اظهار کرد: تصمیم اولیه برای اجرا در سه شب بود اما با توجه به اینکه فاطمه گودرزی و سیروس همتی نقش خوانان این اثر هر دو مشغول کار تصویر هم هستند و سالن ارکیده شهرزاد تنها یک شب را برای نمایشنامه خوانی در نظر می گیرد، یک شب اجرا رفتیم.

او درباره تصمیم به اجرای صحنه ای این اثر مطرح کرد: از آنجا که این نمایشنامه خوانی اولین کار کارگردانی من است و خیلی دوست دارم تا اجرای صحنه ای داشته باشد اما از آنجا که زمان هر دو بازیگر نمایشنامه خوانی را برای هماهنگی اجرای صحنه ای نمی دانم، ممکن است در زمان دیگر و با گروه دیگری کار برای اجرای صحنه ای آماده شود.

او ادامه داد: البته شرایط بیماری کرونا و اُمیکرون نیز غیرقابل پیش بینی است به همین دلیل باید منتظر باشیم تا در شرایط بهتری برای اجرا تصمیم گیری کنیم.

بازیگر فیلم کوتاه «خروس» اظهار کرد: اهالی هنر همگی برای وضعیت تئاتر به ویژه بعد از این دو سالی که گذشت، ناراحت هستند و البته امیدوار که به زودی راه نجاتی از بیماری و شرایط فعلی برای همه وجود داشته باشد.

آساره هداوند در پایان گفت: خوشبختانه استقبال مخاطبان از کار خوب بود و این من را بیشتر برای اجرای صحنه ای البته بعد از بهبود شرایط ترغیب می کند.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است