«بعد از افتادن» به اجرا رسید/ «الزمکان» به تاخیر افتاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۰
گزارش صبا از هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر؛

«بعد از افتادن» به اجرا رسید/ «الزمکان» به تاخیر افتاد

هشتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با 9 اثر نمایشی در بخش صحنه و 7 اثر در بخش نمایش های خیابانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا روز گذشته یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ در هشتمین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۹ اثر نمایشی در بخش صحنه ای در تالارهای نمایشی روی صحنه رفتند.

«بابا آدم» به کارگردانی لیلی عاج، «بهشت حکیم الله» به کارگردانی مرجان قاسمی، «رگال» به کارگردانی احمد ندافی و سعید یوسفی، «لعل بدخشان»به کارگردانی امید خسرواف، «پشت دیوار قدیمی کشتارگاه» به کارگردانی رضا صابری، «تصویر مصور مظفری» به کارگردانی وحید نفر، «بک تو بلک» به کارگردانی سجاد افشاریان»، «آنتیگونه آخرین سامورایی» به کارگردانی امین رضایی اردانی و «یک ماه هزار آسمان» به کارگردانی حمید ابراهیمی آثار نمایشی بخش صحنه ای هشتمین روز برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بودند.

نمایش های «لعل بداخشان» و «بهشت حکیم الله» جزو آثار بخش ملل حاضر در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بودند.

هشتمین روز از چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش نمایش های خیابانی با اجرای آثار «روده درازی یک مرد بی صاحب»، «آشوبگران»، «کله دم سبز شمرونی» و «قصه کفش ها»و «چهارشنبه خاتون» میزبان تماشاگران بود و آثار «بی سرزمین» و «خان خاتون» در محوطه خانه هنرمندان ایران اجرا شد.

نمایش «بعد از افتادن»

نمایش «بعد از افتادن» به کارگردانی حسین حسینیان که به دلیل ابتلای یکی از بازیگرانش از بخش رقابتی کنار گذاشته شده بود، با اعلام تست منفی بازیگر خود روز گذشته به میدان داوری بخش رقابتی چهلمین جشنواره بین اللمللی تئاتر فجر بازگشت و نمایش «الزمکان» به کارگردانی عبدالصمد صدوخی که از کشور الجزایر جایگزین این اجرا شده بود با یک روز تاخیر در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.

هشتمین روز از چهلمین جشنواره تئاتر فجر نیز با وجود برخی تاخیرها در شروع آثار و تذکر به دلیل برخی موارد نظارتی به اجرای «بک تو بلک» در آرامش و همراه با استقبال مخاطبان به پایان رسید.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه دوشنبه ۲۵ بهمن ماه آخرین روز خود را سپری می کند.

نگار امیری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است