دانلود فیلم سینمایی جدید و سریال جیران در رسانه مووی لند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۲

دانلود فیلم سینمایی جدید و سریال جیران در رسانه مووی لند

رسانه مووی لند دارای یک آرشیو عظیم، مشتمل بر هزاران اثر است که در ژانرها و دسته های مختلف، طبقه بنید شده اند.

دانلود فیلم جدید ۲۰۲۲ – ۲۰۲۳

به گزارش واحد بازرگانی صبا، عموما هر ماه تعدادی دانلود فیلم جدیدی در دنیا منتشر می شود که مخاطبین را جذب خود می کند. این فیلم ها غالبا تبلیغات زیادی در فضای مجازی دارند و همین هم باعث می شود تا مخاطبان به سمت آن کشش داشته باشند. با این اوصاف دستیابی به این فیلم ها برای بخش زیادی از مردم دشوار است. بسیاری تصور می کنند که یافتن این فیلم ها تنها به سادگی چند کلیک می باشد. حال اینکه اغلب سایت هایی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند، نمی توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

اغلب این سایت ها به دلیل مشکلات مختلف، قادر به ارائه خدمات مناسب نیستند. برای مثال برخی از آنها صرفا توضیحات ساده ای را در رابطه با فیلم مورد نظر شما ارائه داده اند و هیچ لینکی برای دانلود ندارند. برخی دیگر با وجود ارائه نسخه هایی از فیلم، اما صوت دوبله یا زیر نویس لازم ارائه نداده اند. ترکیب کلی این موارد در کنار همدیگر سبب شده تا مخاطبان برای یافتن یک فیلم مجبور شوند چندین و چند سیات را زیر و رو نمایند. رسانه مووی لند سعی داشته تا در این زمینه به شیوه ای مناسب عمل نماید.

این رسانه تمامی آثار روز دنیا را با سرعت زیاد در وبسایت خود منتشر می کند. از طرفی دیگر برای تمام این آثار هم صوت دوبله یا زیرنویس فارسی هماهنگ قرار می دهد. به همین جهت است که بسیاری از عاشقان فیلم و سریال این رسانه را به عنوان مرجع اصلی خود قرار داده و هر بار به جای بررسی نتایج گوگل، مستقیم به آن مراجعه می کنند. چنانه شما هم به دنبال فیلم جدید هستید، می توانید از این پس به مووی لند مراجعه فرمایید.

 

دانلود سریال جیران با ترافیک نیم بهاء

جیران نام یکی از مطرح ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که به زودی وارد مرحله ی انتشار می شود. این اثر را می توان جدیدترین ساخته ی حسن فتحی دانست. فتحی نه تنها کارگردانی را بر عهده گرفته بلکه به همراه احسان جوانمرد نویسندگی این اثر را هم انجام داده است. وجود او در این دو مقام باعث شده تا انتظار منتقدان از سریال جیران افزایش یابد. دلیل این موضوع را می توان تجربه بسیار بالای او دانست. فتحی قبل از این آثار زیادی در سبک تاریخی ساخته است. شهرزاد یکی از موفق ترین آثار او می باشد که به شدت مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. حال او می خواهد این موفقیت را دوباره تکرار کند. داستان زیبا نخستین مولفه ای است که می تواند این سریال را زیبا کند. داستان این اثر در رابطه با زندگی ناصرالدین شاه قاجار است. این اثر می خواهد ماجراهایی را روایت کند که پس از مرگ امیرکبیر بر ناصرالدین شاه می گذرد.

سریال به طور کلی بر روی عشق ناصرالدین شاه به دختری به نام جیران معطوف شده است. جیران نام دیگر خدیجه خانم تجریشی است که نخستین سوگلی ناصرالدین شاه به حساب می آید . او در ابتدا برای یادگیری رقص وارد دربار شاه می شود اما به دلیل زیبایی بی نظیرش، شاه در همان ابتدا عاشق او می شود. پادشاه به دلیل چشمان درشتی که داشت، لقب جیران را بر روی او میگذارد. وجود این داستان زیبا در کنار حضور بازیگرانی همچون بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیر جعفری و… جذابیت سریال را بیشتر کرده است. چنانچه شما هم تمایل دارید تا این اثر زیبا را مشاهده کنید، می توانید هم اکنون از طریق رسانه ی مووی لند نسبت به دانلود سریال جیران اقدام فرمایید

 

دانلود فیلم دوبله فارسی

این روزها اغلب افراد تمایل دارند تا در اوقات بیکاری خود به تماشای فیلم جدید بنشینند. به همین جهت است که اینترنت را به دنبال جدیدترین فیلم های روز زیر و رو می کنند. اما متاسفانه اغلب این افراد بعد از یکی دو ساعت از جستجو کردن ناامید می شوند، چرا که اغلب وبسایتهایی که در این زمینه فعالیت دارند، نمی توانند به خوبی نیاز مخاطب را برطرف کرده و دست‌کم آثار جدید را سریعاً بارگذاری نمایند. طیف دیگری از این رسانه ها اطلاعات مناسبی را در رابطه با هر اثر ارائه نمی دهند. این باعث می شود تا مخاطبان نتواند تصمیم گیری مناسبی داشته باشند.

رسانه مووی لند سعی کرده تا این خلأ را به شیوه ای مناسب پوشش دهد. به همین جهت بوده که جدیدترین فیلم ها و آثار دنیا را در سریع ترین زمان ممکن بر روی وبسایت خود قرار می‌دهد. از طرفی دیگر برای تمام این آثار تیزر مناسب، توضیحات مختلف و سایر موارد الزامی را قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند در ساده ترین وجه ممکن نسبت به دانلود اثر دلخواه اقدام نمایند. لذا اگر شما هم به دنبال دانلود فیلم جدید هستید، می توانید هم اکنون به رسانه مووی لند مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است