«آنچارتد» با بازی تام هالند صدرنشین گیشه آمریکا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱

«آنچارتد» با بازی تام هالند صدرنشین گیشه آمریکا شد

فیلم «آنچارتد» با بازی تام هالند صدرنشین گیشه سینماهای آمریکا لقب گرفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، فیلم «آنچارتد» که اقتباسی از بازی‌های ویدیویی سونی با همین نام است، بین جمعه ۱۸ فوریه تا یکشنبه ۲۰ فوریه ۴۴٫۱ میلیون دلار فروش کرد که این میزان فروش برای پیشتازی در جدول گیشه داخلی آمریکا کافی بود.

این فیلم اکشن ماجراجویی با بودجه کلان به عنوان یک آزمون کلیدی برای سنجش عیار تام هالند به صورت جدا از موفقیت فیلم «مرد عنکبوتی» در نظر گرفته می شود.

«آنچارتد» به کارگردانی روبن فلیشر که پیش از این فیلم «ونوم» با بازی تام هاردی را ساخته بود، انتظار می‌رود تا تعطیلات روز رییس‌جمهور در روز دوشنبه، ۵۲ میلیون دلار از چهار هزار و دویست و هفتاد و پنج سالن سینمایی که در آمریکای شمالی در اختیار دارد، به دست آورد.

این میزان فروش «آنچارتد» یک شروع چشمگیر برای دوران کرونا به حساب می آید، اما این فروش به این معنی نیست که فیلم مسیر آسانی برای سودآوری دارد. «آنچارتد»  با بودجه معادل ۱۲۰ میلیون دلار ساخته شده است، بنابراین فروش بلیت بین‌المللی فیلم، کلید خروج این اثر از وضعیت قرمز خواهد بود.

فیلم «آنچارتد» که تا به امروز در سطح جهان نزدیک به ۱۳۹ میلیون دلار فروش کرده، قرار است روز ۱۴ مارس در چین روی پرده سینماها برود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است