سری جدید مجموعه «روی خط زندگی» به زودی مقابل دوربین | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵

سری جدید مجموعه «روی خط زندگی» به زودی مقابل دوربین

سری جدید مجموعه «روی خط زندگی» به زودی مقابل دوربین می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه تلویزیونی «روی خط زندگی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عبدالرضا فیروزان در ۳۸ قسمت ۲۰ دقیقه ای در گروه آموزش های رسمی شبکه آموزش سیما با مشارکت سازمان نهضت سوادآموزی تولید می‌شود.

هشت قسمت از این مجموعه به مناسبت دهه فجر با رویکرد دستاورد ها و عملکرد سازمان نهضت سوادآموزی طی ۴۳ سال بعد از انقلاب اسلامی با هدف از بین بردن بی سوادی در کشور و توسعه و تقویت فرهنگ عمومی جامعه و ارتقاء سطح سواد، بهمن ماه امسال روی آنتن شبکه آموزش رفت.

ساختار «روی خط زندگی» ترکیبی از داستان و مستند است و عملکرد نهضت سواد آموزی را در تمام ابعاد به نمایش می گذارد.

علیرضا علیا، سیما مطلبی، شایا روان آذر، مانی فیروزان و … در این مجموعه بازی دارند.

در این مجموعه یک زوج فیلمساز و برنامه‌ساز (رضا و رعنا) سفارش ساخت و تهیه برنامه از سازمان نهضت سواد آموزی می گیرند و اقدامات و دستاوردهای این سازمان را در ۴۳ سال بعد از انقلاب بررسی و با مدیران، کارشناسان و … مصاحبه می‌کنند. در این بررسی ها رازی از زندگی رضا برای رعنا برملا می شود و … .

همچنین در خلال روایت به مشکلات حرفه ای فیلمسازی و برنامه سازی پرداخته می شود.

در سری جدید (فصل دوم) و ادامه مجموعه که ۳۰ قسمت دارد، به یکی از رویکرد ها و عملکرد های مهم سازمان نهضت سوادآموزی که تاسیس مراکز یادگیری محلی و فعالیت در این مراکز مهم است، پرداخته می شود.

قسمت های مستند مجموعه در چند استان در نقاط مرزی کشور در حال تصویربرداری است و قسمت های نمایشی در حال پیش تولید و انتخاب بازیگران است. در فصل دوم این مجموعه در هر قسمت علاوه بر بازیگران اصلی مجموعه تعداد زیادی از بازیگران تئاتر، سینما تلویزیون به عنوان بازیگران مهمان حضور دارند. این بار قصه در یک مرکز یادگیری محلی اتفاق می‌افتد که هر بار با توجه به موضوعات برنامه شاهد اتفاقاتی هستیم که با استفاده از مهارت های اساسی زندگی که به آن پرداخته می شود شاهد زندگی بهتری خواهیم بود.

برخی از عوامل این مجموعه عبارتند از نویسندگان: مرضیه شهلایی، عبدالرضا فیروزان، مدیر تصویربرداری: تقی امینی، صدا: داوود ربیعی، مدیر تولید: کامبیز اینانلو، مدیر تدارکات: حسن شکری و … .

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500