جزییات برنامه‌های نوروزی شبکه سه مشخص شد/ ویژه برنامه‌های فوتبالی و خانوادگی نوروز ۱۴۰۱ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۶

جزییات برنامه‌های نوروزی شبکه سه مشخص شد/ ویژه برنامه‌های فوتبالی و خانوادگی نوروز ۱۴۰۱

شبکه سه سیما با مجموعه‌های «عصر جدید»، «زوجی‌نو»، «اعجوبه‌ها»، «سمت خدا» و «خانه‌ما» به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می‌رود. ‌

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه سیما با اشاره به برنامه‌های نوروزی این شبکه عنوان کرد: امسال شبکه سه، نوروزی جذاب و متنوع را برای مخاطبان خود تدارک دیده است و برنامه‌های شاد و مفرحی را که هر کدام با رویکردی متفاوت تهیه و تولید شده اند به روی آنتن خواهد برد.

این مدیر شبکه سه ادامه داد: سومین سری مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» یکی از برنامه‌های نوروزی شبکه سه است که به صورت روزانه در کنداکتور این شبکه قرار دارد و تصویربرداری این برنامه آغاز شده است. اجرای این برنامه بر عهده احسان علیخانی و داوری آن را امین حیایی، کارن همایون‌فر، ژاله صامتی و مجید اسماعیلی برعهده خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه دیگر این شبکه در نوروز ۱۴۰۱ گفت: مجموعه «زوجی‌نو» در نوروز سال ۱۴۰۱ با فضایی متفاوت روی آنتن شبکه سه می‌رود و باربد بابایی لحظاتی مهیج و با نشاط را برای بینندگان رقم خواهد زد.

قائم مقام شبکه سه ادامه داد: برنامه «اعجوبه‌ها» هم که جای خود را بین خانواد‌ه‌ها و به ویژه کودکان باز کرده است، با اجرای حامد سلطانی یکی دیگر از برنامه‌های شبکه سه در ایام نوروز خواهد بود.

بلوکات با تاکید بر جایگاه خانواده در برنامه‌های سرگرمی عید نوروز در شبکه سه بیان کرد: سری جدید مستند مسابقه «خانه‌ما» یک برنامه جذاب خانوادگی است، امسال از قاب شبکه سه روی آنتن می‌رود و خانواده‌ها در بستر آیتم‌ها و مراحل مختلف و جذاب آن، رقابتی صمیمی را با هم تجربه خواهند داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به‌ تقارن ایام نوروز با ماه مبارک شعبان، برنامه‌های معارفی ویژه‌ای در شبکه سه تدارک دیده شده است.

قائم مقام شبکه سه سیما پیرامون برنامه‌های معارفی شبکه سه در ایام نوروز گفت: برنامه «سمت خدا» با رنگ و بوی نوروزی و با اجرای نجم الدین شریعتی میهمان خانه‌های بینندگان خواهد بود و برنامه «ضیافت دوست»، حال و هوای معنوی و روح‌بخش مناجات‌های سحر حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام، گرمابخش خانه های ایرانیان خواهد بود.

بلوکات تاکید کرد: علاقه مندان به فوتبال هم در نوروز ۱۴۰۱ شاهد سه رویداد مهم خواهند بود، برنامه «فوتبال برتر» به انعکاس مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان با کره جنوبی و لبنان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر خواهد پرداخت و «ویژه برنامه قرعه‌کشی جام جهانی» هم روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود.

وی در پایان درباره برنامه‌های نوروزی شبکه سه در حوزه فیلم و سریال عنوان کرد: یک بسته نمایشی جذاب و متنوع برای عید نوروز در نظر گرفته شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است