با امیر کوچولوی هشتم قصری زیبا بسازید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲

با امیر کوچولوی هشتم قصری زیبا بسازید

رمان «امیر کوچولوی هشتم» اثر حسین فتاحی در چاپ سوم به همت انتشارات قدیانی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان «امیر کوچولوی هشتم» اثر حسین فتاحی در انتشارات قدیانی به چاپ سوم رسید.

این کتاب در بردارنده داستانی آموزنده برای نوجوانان است. در خلاصه داستان آمده است: «امیر کوچولو» شاهزاده‌ای است که در قصری زیبا زندگی می‌کند. همه وسایل رفاه و آسایش برایش مهیا است. در خانواده امیرکوچولو رسم بر این است که هر شاهزاده‌ای باید در سنّ معینی از قصر خارج شود و تنها در شهر دیگری زندگی کرده است و به دست خود قصری بسازد، وقتی لیاقت و کاردانی خود را نشان داد به قصر بازگشته و امیر مرز و بوم شود. امیر کوچولو طبق رسم دیرین از قصر خارج می‌شود و به سوی شهر دیگری به راه می‌افتد. اما در راه با مشکلات فراوان روبه‌رو شده و با سرگذشت هفت امیر کوچولوی قبل از خود آشنا می‌شود. او با خطر کردن و نهراسیدن از مشکلات با کوله‌باری از تجربه و مهارت به قصر بازمی‌گردد.

«امیر کوچولوی هشتم» دومین کتاب برگزیده مجله سروش نوجوان در سال ۱۳۷۰ است. این کتاب قبلا از سوی همین ناشر با قطع وزیری در ۷ نوبت به چاپ رسیده است.

انتشارات قدیانی، رمان «امیر کوچولوی هشتم» را در نوبت چاپ سوم و قیمت ۴۰۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

برای تهیه‌ این کتاب‌ علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است