چالش‌های «علف‌زار» برای اکران نوروز/ امیدواریم منافع سینما را درنظر بگیرند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸
صبا از سعید خانی پیگیری کرد؛

چالش‌های «علف‌زار» برای اکران نوروز/ امیدواریم منافع سینما را درنظر بگیرند

مدیر شرکت پخش خانه فیلم درباره زمزمه های کنار گذاشته شدن فیلم «علف‌زار» از اکران نوروز 1401، توضیح داد.

سعید خانی مدیر شرکت پخش خانه فیلم که پخش فیلم سینمایی «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان را برعهده دارد درباره چالش های اکران نوروزی این فیلم به خبرنگار سینمایی صبا گفت: اولویت و گزینه دفتر ما برای پخش، فیلم «علف‌زار» است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر هم با اقبال روبه‌رو شد.

وی با اشاره به تعداد نامزدی‌های سیمرغ این فیلم در جشنواره بیان کرد: به نظر ما این فیلم گزینه خوبی برای اکران نوروز است و شورای صنفی نمایش نیز مساعدت کرد تا «علف‌زار» در فهرست فیلم‌های نوروزی قرار گرفت. تا چند روز پیش هم فهرستی که شورای صنفی داده بود، ارشاد تایید کرده بود.

خانی توضیح داد: ۲ روزی است که زمزمه‌اش شنیده می‌شود که این فیلم موقتا اکران نشود، البته قطعی به ما نگفته‌اند و ما همچنان پیگیریم، چراکه ظاهرا جلسات متعددی گذاشته اند و آخرین جلسه هم فردا است که در شورای صنفی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.

او با اشاره به ظرفیت های فیلم کاظم دانشی در اکران گفت: «علف‌زار» فیلمی است که در جشنواره با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کرده بود و مسایلش در قوه قضاییه هم حل شده است. امیدوارم شورای صنفی پای تصمیمی که گرفته، بایستد و هفت فیلمی که اعلام کرده، اکران شود.

مدیر شرکت پخش خانه فیلم در پایان عنوان کرد: فیلمی که در سیزده بخش چهلمین جشنواه فیلم فجر نامزد شده، جوایزی را برده، مشکلی هم ندارد و قوه قضائیه هم فیلم را تایید کرده است، لازم است شرایط اکرانش هم فراهم شود و امیدوارم مدیران تصمیم گیر منافع کلی سینما را ببینند و تاکید می کنم این فیلم هیچ مشکلی ندارد. ما هم از همه تعاملات استفاده می کنیم و شورای صنفی نمایش هم همراهی خوبی کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است